> Dagens:

Dagens humör: Bra
Dagens mående: Lite trött, annars bra
Dagens frisyr: Utsläppt med snedbena
Dagens smink: Som jag brukar sminka mig
Dagens klädsel: Jeans, linne
Dagens doft: Midnight Fantasy by Britney Spears
Dagens planer: Jobba jobba jobba...
Dagens borde: Sova lite innan jobbet
Dagens längtan: Flytten
Dagens vill ha i allmänhet: En redo-att-flytta-in-lägenhet nu på en gång
Dagens materiella vill ha: Nya, snygga, billiga möbler
Dagens beroende: Cigg ofc
Dagens köp: Röda Prince =P
Dagens tråkigaste: Jag är i Skara
Dagens roligaste: Telesamtalet med Big Brother, typ^^
Dagens fundering: Hur mkt money får jag in ikväll?
Dagens låt: Tiger Army - Where the moss slowly grows

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Eve

Hihi jasså du köper stort hihi Röda Prince ;)

2008-08-30 @ 22:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0