> Twinrix nr. 2

Jag överlevde Twinrix-spruta nr. 2. Vilken överraskning, va? =P Haha, eller inte. Vi gick till vårdcentralen, men kom in på en väg vi aldrig gått på innan, så slutade med att vi typ gick vilse och kom 10 minuter försent. Var lugnt. I väntrummet så kom det ingen läkare, utan en läkarstudent som skulle ge mig sprutan =O Jag blev rädd, och frågade honom om det var hans första spruta (eftersom det var en sköterska med honom), men det var det som tur var inte. Annars hade jag  nog knappast gått med på att han skulle ta den. Men aja. Det gick iaf jättefort, jag hann inte ens tänka innan han var klar. Gjorde ont, men gick så fort så jag fattade knappt. Var ganska skönt med, men gillade förra besöket mkt bättre. Hon andra som tog den första Twinrix-sprutan på mig var så lugn o förstående. Men jag är glad att jag äntligen har tagit den iaf. Sen så ska man bara ta en till om ett halvår eller ngt med.

Vi gick in på Apoteket när vi ändå var på vårdcentralen och köpte Ipren, eftersom de var slut hemma. Min mobil ringde, och jag trodde det var chefen på Viasat. Blev värsta nervös, baraför det var ju egentligen jag som skulle höra av mig till honom och inte tvärt om. Jag pratade en stund, sen var jag tvungen att fråga vem det var, för det lät som "chefen" ibland och lite som Big Brother ibland med... Det var Big Brother =D Haha. Så jag kunde vara lugn! ...Dock har jag inte ringt "chefen" idag, men får göra det imorgon.

Sen gick vi iaf in till stan och hämtade ut min mobil (w880i) som har varit på lagning. Nu ska den bara låsas upp från Telia med, hade jag tänkt. Telia är ju apdyrt. Bra, men för dyrt för mig. Och så handlade vi mat på Willys. Köpte även nya "Cloetta Center - Funky Pear" och "Plopp - Tutti Frutti". Den förstnämnda var jättegod, men Plopp med smak av Tuttu Frutti var långt ifrån någon höjdare.

När vi kom hem lagade vi mat. Blev stuvade makaroner, kycklingkorv (typ falukorv, fast nyttigare) och värmda grönsaker. Gott! Såg ett avsnitt av Desperate Housewives, och sen satte vi igång att städa. har städat hela kvällen, men är fortfarande inte klara. Nu är jag skittrött, så blir väl att städa klart imorrn förmodar jag.

Kommer även upp bilder på sovrummet imorgon, eftersom jag inte blivit klar idag. Imorrn kommer Mandi o Tompan =D Wihoow! Och antagligen kommer Big Brother någon dag med. Gick ju inte att beställa tågresor nu över Valborg för det var fullbokat. Men ngn dag kommer han iaf =) Ska bli skoj.

Ha det nu så gött. Jag tänka ta o sussa nu, så det ska minsann jag ha. Natti natti!

xoxo
Nicolsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0