> Tvättat och duschat

Blev sent igår med hyllbygge och telepratande. Så var skittrött imorse, och då skulle man upp och tvätta. O-J gick ner de två första gångerna, så jag fick sova ut lite iaf =) Snääällt, tack! Sen gick vi iaf ner och hämtade all tvätt. Allt hann inte torka, så nu tänkte jag ta och hänga upp det ute på balkongen. Härligt väder idag med. Dock inte som igår. Då var det ju över 20 grader. Förutom att det blåste var det underbart.

Duschat har jag med hunnit med nu på morgonen. Och ätit frukost. Nu ska jag ladda för att ta Twinrix-spruta nummer 2, klockan 13.30... Usha, fy fan =/ Det är jag verkligen inte sugen på. Inte det minsta sugen på att ringa och säga till de på Viasat att jag inte vill ha det jobbet heller. Jobbigt att ringa sådär =P Mesig jag är. Men men, måste ta tag i det ändå.

Har fått erbjudande om ett jobb som servitris i Falköping. Låter rätt soft faktiskt. Vill ju helst jobba inom handel, eller i butik med ngt som säljs som intresserar mig. Typ skor, kläder, smycken eller liknande. Ska söka vidare, så får vi se. Annars blir det förmodligen servitris och 3 veckor i klädbutik.

Nä, nu ska jag vara duktig och hänga upp all den blöta tvätten och göra mig iordning, tänkte jag. Uppdaterar senare.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0