> Tungt i hjärtat

Gomorron... Eller vad man säger?... Hoppas allt är bra? Här är det riktigt tungt i hjärtat iaf. Jag saknar henne något djävulskt, verkligen. Stor saknad har jag varit med om, men inte på denna nivån... Ingen som stått mig nära har ju gått bort innan. "Hon var ju bara ett marsvin", kan tyckas, men för mig var hon så mycket mer. Hennes personlighet var ju just hennes. Hon var speciell.

Casper piper o har sig när han hör oss i köket, men varje gång han piper så tänker jag på att han är ensam... Det gör ont. Känns inte det minsta bra att gå till skolan idag. Var så jobbigt, för igår hade jag faktiskt en ovanligt bra dag. Har ju mått lite si och så på senaste tiden, men igår kändes det mesta bra... Tills det hände vill säga =/ Då vände det tvärt och nu är man tung ända in i själen.

Tänkte försöka ta mig till skolan och kämpa vidare. Skitjobbigt att vara bland massa folk är man får gå och hålla sig för att släppa ut tårarna hela tiden, men jag får göra mitt bästa. Går lång dag idag med, till 16.15. Jobigt. Aja, men nu ska jag borsta tänderna o så.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0