> Troja

Ser på "Troja", bloggar och pluggar nu, Vilken kombination! Haha, o jag av alla människor pluggar. Minsann inte dåligt. Men måste ju bli lite klar med arbetet iaf.

Idag fick jag en stöt av ett eluttag med en stickkontakt. Det skakade mig ganska rejält, faktiskt. Riktigt underbart väder är det ute med. Solen skiner, så nu är det goodbye eksem. Skönt, det har jag längtat efter. Gött att få vara lite mer lättklädd med. Med nya fina fräscha vårkläder =) Me like.

Nu har jag duschat o så. Blir till att gå o lägga sig med blött hår idag dådå. Aja, that's life =P Hehe. Har iaf lite sovmorron imorrn. Tar 8-bussen. Gött faktiskt.

Träffade Marie på Borås-bussen idag. Var skitlängesen jag träffade henne, så var jättekul att prata o så. Väl inne i Borås sen så gick jag runt i stan en stund innan tåget kom. Köpte armband till balen och beställde efter en ny tungpiercing i guldfärg =) Måste ju va perfekt till studenten ju =P Jag hade tänkt köra på vit klänning och guld-accessoarer. Jag har ju blivit så kär i guld på senare tid nämligen. Så klart tungpiercingen med ska gå i guld!

Nä, nu ska jag se klart på Troja o så hade jag tänkt.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Oscar

Troja e skit bra måste jag säga.
Lätt en av mina favoritfilmer.

Blogginlägget saknade ju en fin bild på filmen juh. du brukar ju alltid ha med sånt =)

2008-04-22 @ 15:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0