> Söndag = Jobbdag

Idag är det (som förmodligen de flesta vet) söndag. För mig är söndag lika med jobbdag. Nu käkar jag frukost, en smörgås med leverpastej och gurka och en kopp cappuccino. Mums! Om 55 minuter börjar jag jobba. Ska bli skoj, tycker jag allt. Träffa kunder och sälja vårkäder. Förhoppningsvis lite skor med. Hade vart roligt.

Gårdagen var jättelyckad, hade jätteskoj nästan hela dagen. Men nu längtar både jag och Älskling massor till fredag. För då kommer Mandi och Tompa hit så ska vi hitta på massa skoj, o så får de sova här =) Ska bli så roligt! Hoppas de längtar lika mkt som vi gör, hihi.

Fint väder har vi idag med, härligt! Solen skiner och himlen är blå. Stämmer bra, det. Nä, nu ska jag ta och fixa iordning lite härhemma när jag har lite tid över. Ha en bra dag!

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: amanda

vi längtar som bara den vill jag lova honey! :)

2008-04-13 @ 17:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0