> Skola? Hm, näh

Sitter fortfarande här vid dumburken och har inte gjort ett piss vettigt senaste timmarna... Har massa skit i skolan jag ligger överdrivet efter med som jag borde tagit tag i för månader sen... Men har jag gjort det? Näh, inte Nicole, inte. Jag gör minsann inget skolarbete... Nä, fy fan va kass jag är. Är så sanslöst trött på mig själv att jag aldrig tar tag i skiten. Fast jag lovar ju att om det är ngt jag är mer trött på än mig själv så är det minsann skolan =/ Jag orkar fanimej inte längre... MIn gräns är så gott som nådd... Lyckat att ha nått dit nu, när man bara har några månader kvar =S Inte precis. Men skola imorrn då? Hm, näh, knappas va... FÖRLÅT MANDIS! Men jag LOVAR att komma på onsdag. Ses vi då?

Känner mig som värsta svikaren =S Mandi vill ju ha mig där... Men jag ska gå både onsdag o torsdag. Kanske t.o.m fredag? Maybe baby...

Nu sitter jag o skriver med Hanni på msn. Tipsar om lite musik o sånt =) Skoj skoj. Men nu är jag trött, så blir att tvätta bort spacklet och fila gaddarna. (Än en gång, förlåt Mandi!).

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Cissi

Nej men lilla vännen! Du är då verkligen inte kass någonstans, var fan har du fått det ifrån?! Och vi är minsann många som vill ha dig i skolan, you make the Hell to a better place närru väl är där =) Jag förstår dig så väl att du inte vill åka dit, urk på hela skiten eller hur? Men för fan, vem behöver skolan när vi har varandra?

2008-04-08 @ 12:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0