> Shoppingen i tisdags

Här kommer bild på det jag shoppade i Götet i tisdags:

image302

På bilden ser ni:
* Vit/silvriga ballerinaskor med låg klack, Din Sko.
* Svart/vit/röd-rutig kjol med spännen av märket Merry, från Shock.
* Svarta solbrillz med silverdetaljer på sidorna. Märket är Emmet eye protection och de är köpta på Panache.

Lägg märket till att allt passar ihop ;P Riktigt nöjd blev jag. Kan även passa på att bjuda på en bild föreställande Hanni "The Fly" Kusin-Vitamin på Gbg tågcentral:

image303

Himla snygg, va, tycker ni inte? =D Haha. O prislappen på näsan =P Så jewla snyggt alltså. Kul att hon bjuder på sitt nya jag som fluga iaf!

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Monkey

Härmis :P nice kjol har samma mönster på min fast utan volanger hehe:P

2008-04-04 @ 15:28:45
Postat av: Hanna

Fan va snygg jag är :P haha eller inte :)

2008-04-04 @ 15:33:52
Postat av: Märtaaa

Diggar starkt Shock-kassen!

2008-04-04 @ 16:43:04
URL: http://maertapaerta.webblogg.se
Postat av: Evelyn

Måste säga jag gillar verkligen kjolen Nicole.. :D

2008-04-04 @ 19:08:46
URL: http://missevelyn.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0