> Shopaholics bekännelser

Var i skolan vid 8 imorse. Hade det nationella Svenska-provet. Var faktiskt först ut ur klassrummet med =P Efter en timme, men några avbrott. Folk gick in- och ut o kom försent och sånt. Och så var det lärarbyte, så blev väl en del breaks. Gick iaf ganska bra, känns det som. Gav mig faktiskt inte på ngn av MVG-uppgifterna, utan tog en VG-uppgift istället. Läste igenom alla, men blev inte inspererad av att skriva ngn annan än uppgiften "G5".

Sen så tog jag bussen in till Borås vid halv 10. Strosade runt i stan en stund. Köpte boken "En shopaholics bekännelser" av Sophie Kinsella på Åhléns. Så den blir det till att läsa sen när jag har tid =) Sitta ute på balkongen i solen o läsa bok med en god drink, mmm... Vill nu =P Men tänkte ta o göra lite skolarbete innan Top Model börjar, så det hinner jag inte.

Får bli sen när skolarbetena o sånt är färdigt. Men iaf, jag gick runt i stan ett tag. Kände mig konstigt nog inte inspirerad att köpa några skor =S Mycket konstigt, man kan ju undra vad jag lider av. Jag brukar ju inhandla skor såfort jag får chansen annars. Kikade mest i inredningsbutiker. Letar ju efter den perfekta spegeln till hallen nu, nämligen. Vill ha en vit med maffig ram. Ingen helkropps-spegel utan en tredjedel ungefär. Men inte funnit någon i stil med den jag designat i huvudet än, tyvärr. Blir till att kolla vidare. Ngn som har tips om vart man kan få tag på en sån, kanske?
    

Efter att jag strosat runt i stan ett tag så gick jag upp till högskolan och träffade Mami (hon jobbar där). Vi åt Thaimat på en restaurang och tjötade en del o så. Mys.

Se åkte jag hem vid 12-tiden. Väl hemma blev det en del städat, sen kom Älskling och Emma, hon är fortfarande kvar. De två spelar Eternal Darkness på Gamecubet. Jag sitter vid datorn o tittar på =P Lagade lite mat innan, blev spaghetti, fiskpinnar och sallad. Med ketchup till såklart. Var väl inte världens höjdarmåltid, men gick att äta iaf.

Nämen nu ska Emma strax hem så jag får ta o va lite social, sen blir det till att plugga o duscha.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Märtaaa

Vilken jävla plugghäst du har blivit ;P Spaghetti och fiskpinnar? Det låter som att det inte går ihop för 5 öre, haha. Jag ska också kolla på Top Model!

2008-04-23 @ 20:02:02
URL: http://maertapaerta.webblogg.se
Postat av: Märtaaa

Vilken jävla plugghäst du har blivit ;P Spaghetti och fiskpinnar? Det låter som att det inte går ihop för 5 öre, haha. Jag ska också kolla på Top Model!

2008-04-23 @ 20:02:38
URL: http://maertapaerta.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0