> Puff i ryggen

Sitter på tåget hem nu (Äntligen!) Fan, missade ju det andra tåget med en minut =/ Fy fan va sur man blir då, eller?! Åh, nervöst sammanbrott på intåg kände jag bara då. Men nu är jag iaf påväg hem. Har huvudvärk och ngn  puffar mig i ryggen på sätet >.< Orka... (Håller mig från att bli förbannad). Förresten kan man nästan säga att jag fick "en puff i ryggen" innan med. Träffade Mami. Var skönt att få prata av sig lite, och få en liten energikick...

Längtar som fan tills klockan 7! Wihoow, då kommer Mandis-Pandis och MiniTompan, haha =D Fuuun! Vi ska lira Guitar Hero, spela Drinking Ludo, Rita & Gissa o hitta på en jäkla massa skoj. Vad ska ni hitta på ikväll då?

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Monkey

suuuuuupa ^^

2008-04-18 @ 16:44:47
Postat av: Cissi

Åh, låter som att det kommer bli en lattjo kväll för er =) Ha det så skojjsigt!

2008-04-18 @ 20:33:26
URL: http://ruttnasockar.blogg.se
Postat av: amanda

VI HADE DET SUPER TREVLIGT, taaack honies

2008-04-19 @ 22:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0