> Ojojoj

Vet ni vad? Jag har faktiskt börjat på det där extremt stora, hemska skolarbetet! Ojojoj, inte dåligt, aight? Jag är fanimej stolt! Har min O-J att tacka med... Så tack tack, min O-J, hihi ;P

Pratat med "Berit" i tele, hihi. Bestämde att vi skulle ha movienight den 25:e. Ska bli skoj, var längesen nu. Och vet ni vad? O-J fyller 22 på lördag! Grattis i förskott, Älskling!

Nu ser jag på Top Model. Reklampaus, men nu börjar det strax igen. Skola imorrn =/ Orkar inte, men måste. That's life.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Märtaaa

Vem är Berit?

2008-04-17 @ 10:16:27
URL: http://maertapaerta.webblogg.se
Postat av: Cissi

Det finns inga ord i världen som beskriver hur stolt jag är över dig nu! Vet ju hur det känns med skiten, och jag tycker att det superstarkt av dig att du har börjat med det där arbetet! Älskar dig, mitt lilla kvalster

2008-04-17 @ 16:13:35
Postat av: Oscar

Varsågod älskling pälskling =)
Nu måste vi bara se till att bli klara med det också...

2008-04-22 @ 15:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0