> Mottaget samtal 02:23

Hahaha, vilken morgon! Kan ju börja med att tala om att 02:ngnting inatt så vaknade jag och trodde det var morgon, fattade inte varför jag vaknat bara sådär. Var jättetrött och groggy men samtidigt pigg på något sätt. Blev glad att klockan bara var så lite och att jag kunde sova vidare, vilket jag gjorde. Vaknade sedan 05:20. Sheat, jag som skulle upp för en timme sen! Hade 10 minuter på mig att göra mig iordning och dra till bussen. Frågade Älskling om jag skulle skynda mig och försöka hinna eller ta nästa buss och komma 40 minuter försent. Han fråga om jag skulle hinna på 10 minuter. Jag flög upp ur sängen (med Mandi i tankarna, vi skulle ju ses vid 8 vid lilla entrén). Jag tog på mig kläderna (som jag lyckligtvis hade valt ut kvällen innan), gick på toa, tvättade händerna, borstade håret, borstade tänderna och tog på mig mascara. Älskling hjälpte till, han packade ner sminket i min väska och packade ihop datorn. Tack Honey =)

Jag sprang som en idiot till bussen, och hann! Fick t.o.m vänta på bussen i en minut. Satte mig på bussen och övade på samhällsprovet om politik som vi ska ha 9.50 idag. Sista provtillfället, jag hade tydligen missat 4 tillfällen. Oopsie, så kan det gå. Läste Metro på nästa tåg och på sista tåget låste jag in mig på toan och sminkade mig. Kollade även igenom samtalslistorna i mobilen av en slump, och såg att jag hade ett mottaget samtal kl 02:23 inatt =S Haha, jag minns inte ngnting, vet inte om jag hade svarat, vad jag isf hade sagt, eller om jag bara trott det var alarm och stängt av sedan gått in på alarm och tagit bort alarmet. Eller om jag hade svarat och sovit vidare? jag vet ingenting, haha! Det var iaf James från England som hade ringt. Han hade förmodligen ingen koll för fem öre vad klockan var här i Sverige. O-J skulle höra med honom idag om jag sagt ngt och vad han ville. Ska bli intressant att höra.

Jag överträffar verkligen mig själv, jag trodde inte det var möjligt att jag skulle hinna på 10 minuter. Så nu är jag verkligen stolt över mig själv =) Provet idag lär gå åt pipan, men det är smällar man får ta. Samhällsboken ligger kvar hemma, och har bara läst på de frågor Marion hade svarat på, vilket är 15 stycken av typ 40 ellerngt. Men nöjer mig med ett IG i samhäll, för igår skrämde läraren upp mig totalt. "Jag kan inte sätta ngt betyg (blir alltså streck) om jag inte har resultat på allt"... Jag kan inte ja streck, det finkar ju inte.

Nu kom Daniel med. Lite sällskap =) Skoj. Mandi är på lektion nu, nämligen. Matte med "stammisen". Stackars liten, läraren stammar och får inte fram vad han ska säga alls, och låter jätterolig. Inte lätt att låta bli att skratta. Man vill ju inte det, för man fattar ju att det inte är det minsta roligt, men han låter verkligen väldigt kul.

Jaa, som jag brukar säga: "Det är inte lätt när det är svårt", det stämmer ju faktiskt verkligen =) hehe. Men jag är stolt över mig själv över idag, faktiskt. Det trodde ni väl misann inte att jag skulle hinna på 10 minuter?^^

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Amanda

Naw, vad du är söt honey, med mig i tankarna flyger du upp, DU ÄR UNDERBAR hjärtat. Imorrn ses vi igen, wiho. käärleek

2008-04-11 @ 11:04:52
Postat av: Martina

Det var fanimej inte dålig av dig, 10 minuter! Det ska du vara stolt över!

2008-04-11 @ 11:40:03
Postat av: Oscar

Heh, jo det var väldigt förvånandsvärt snabbt av dej får jag säga.. Men så hjälpte ju jag till åxå =P

Och James var full och promenerade hemmåt och fick för sej att ringa som sagt.. Många e så när dom e fulla har jag märkt =P

Pusspuss

2008-04-11 @ 14:50:37
Postat av: Cissi

Haha! Är det inte samma tidzon i Sverige som det är i England? Eller är jag helt ute och cyklar? Verkar som att du fick lite brådis imorse, fräckt att du hann till bussen =D "Man kan om man vill", det ordspråket stämmer in ibland faktiskt =P Pusspuss

2008-04-11 @ 15:38:24
Postat av: sofia

hehe, shit vilken morron...:P Duktig Nicole, du 10 min är INTE mkt! hehe, killer är så bra att ha, spec, när de hjälper till när man har bråttom, hehe XD

Läskigt att han ringde från England mitt inatten å att du inte kom ihåg ngt.. hehe ska pröva att ringa dig mitt i natten ;)haha närå :P men det e la bara en timma senare/före i England, iaf så va det så när jag va i london :P men han va ju full så, då va det ju inte så konstigt att det va natt liksom hehe

Puss å Saknar dig!

2008-04-14 @ 18:48:19
Postat av: sofia

hehe, shit vilken morron...:P Duktig Nicole, du 10 min är INTE mkt! hehe, killer är så bra att ha, spec, när de hjälper till när man har bråttom, hehe XD

Läskigt att han ringde från England mitt inatten å att du inte kom ihåg ngt.. hehe ska pröva att ringa dig mitt i natten ;)haha närå :P men det e la bara en timma senare/före i England, iaf så va det så när jag va i london :P men han va ju full så, då va det ju inte så konstigt att det va natt liksom hehe

Puss å Saknar dig!

2008-04-14 @ 18:48:35
Postat av: Oscar

Dom e bara en timme före ja =)

2008-04-22 @ 15:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0