> Fallen Angel

Jag har fortfarande inte kommit iväg =/ Trodde O-J slutade vid 2-3 tiden, men nu är klockan snart 4 och jag har inte hört ngt från honom alls... Konstigt. Men aja, han här la av sig snart, hoppas jag. Var iaf nere och hämtade posten och mitt paket från Fleur de Santé hade kommit. Äntligen blivit medlem där nu, och beställde "Fallen Angel"-serien vilken bestod av en parfym, en body fragrance spray och "Wisp of cloud"-body cream. Mycket söt rosa serie med jättefräsch och fin doft. Lär bli använd en hel del nu i vår =) Beställde även en ring som går att reglera med tre bling bling-stenar på och ett halsband med ett stort hjärta. Lägger upp två bilder, så det ska synas så bra som möjligt (Dock inte öppnat parfymen här än, men flaskan är mycket fin):

       

Jaa, älska rosa säger jag bara =) Igår när jag jobbade så kollade jag ju (som sagt) in de nya heta kläderna som hade kommit. Fastnade helt och hållet för en kortärmad tröja med dragkedja. Var bara tvungen att ha den, så köpte ju då den, shoppinggalning som jag är =P Men å andra sidan ska jag ju helst ha kläder som säljs i butiken jag jobbar i, just när jag jobbar. Köpte även ett basic-linne i en färg jag inte redan hade. De kan man aldrig ha förmånga av. Som O-J frågade när jag kom hem med dem: "Men har inte du redan typ 100 sånna linnen?" (iofs med en aning överdrift). Mitt svar blev: "Jo, fast man kan ju inte ha förmånga och jag har faktiskt ingen i den färgen". Såhär ser iaf kläderna ut:


image308

Syns inte överbra här, men den gråa har ett band i midjan som man knyter och två små fickor fram därnere. Visst var den supersöt? Både linnet och tröjan är från märket B.Young. Köpte på mitt jobb på LIME i Skara (vilket ni kan se på påsen). Blir förresten nerdraget på festandet på lördagar från-och med nu, för nu ska jag börja jobba söndagar några veckor framöver. Gött med extra pengar och skitkul att jobba, så jag klagar inte =)


Oj, nu ringde O-J och jag ska bege mig till stan! Kommentera gärna så jag har något kul att läsa när jag kommer hem =) Det är alltid skoj.


xoxo

Nicolsan


Kommentarer
Postat av: Märtaaa

Måste bara säga: HERREGUD VAD DU SHOPPAR!

2008-04-07 @ 17:33:03
URL: http://maertapaerta.webblogg.se
Postat av: Cissi

Haha, jadu... Lilla Nicole... Akta så att du inte blir beroende av allt det där shoppandet. Kolla gärna in bloggisen o kommentera lite, alltid sköjj ^^

2008-04-07 @ 21:03:26
URL: http://ruttnasockar.blogg.se
Postat av: Mathildaa

Den gråa tröjan va ju snajjsig, jag är på sånt shopping humör så du anar inte hahahah ! Ses la förhoppningsvis i morgon :)

2008-04-08 @ 14:16:07
URL: http://mathildaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0