> Blev taxi idag

NU tar jag mig äntligen tid att blogga lite igen! Nu har ni allt väntat, va? ;P Hehe. Intervjun gick helt okej, fast att den var väldigt formell. Jag kommer i trekvartsbyxor, rosa tröja och svart skjorta. De har kostymer o grejer. Hon frågade typ 4 frågor, och verkade förvänta sig att jag hade massa frågor, vilket jag ju inte hade...

Fick ingen rundvisning eller ngtnting, utan fick gå runt själv och titta. Det blev inte så mkt, med tanke på att jag fick skynda mig till bussen. Missade den med typ 2 minuter, för jag kunde ju inte Lundsbrunn, och hittade ju inte riktigt. Mitt ute i ngn jävla håla står jag och ingen buss förrän om 2 timmar! Hm, nejtack. Tänkte ringa taxi, men hade ju inte numret... Ajajaj. Ringde massa folk, men nästan ingen som svarade, och gjorde de det så hade de ingen datpr i närheten. Satt i klistret. Fick till slut tag i syrran, som ringde upp efter 10 minuter eller ngt o fixade numret.

Tog en taxi hem, vilket gick på en del... Men smällar man får ta. Kikade in en snabbis i stan, och gick sedan hem. Pysslade runt lite hemma. Hängde upp tvätt som ej hunnit torka igår o sånt. Så ringde O-J, och vi åkte och hjälpte hans Mami med flytten. Nu är hon utflyttad, och imorrn ska nyckeln in. Nu är hon Skövdebo^^

Vi lånade bilen (eftersom min Downtown fortfarande är på lagning) och åkte och införskaffade oss våran älskade Expedit-hylla från IKEA. Så imorrn lär jag ha bilder "Före och Efter" från sovrummet. Så nu har ni nog ngt o se fram emot, kanske? ;P Hope so.

Nu ska jag ringa Big Brother igen hade jag tänkt. han kan ju inte parkera samtal o sånna grejjer (är kanske lite för hightec för honom?), så jag har ringt upp typ 4 ggr redan. Han har ju sina små saker för sig =P

Men vill ni läsa mer, så kan jag berätta att min goding O-J har uppdaterat sin blogg! Fantastiskt, eller hur? Det var ju minsann inte igår, det. Här kan ni iaf läsa: http://oggan.webblogg.se.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0