> 17.00

Nu sitter jag på tåget och klockan är 17.00. Äntligen påväg hem... Varit en riktigt jobbig dag. Klacken på ena skon gick sönder imorse i skolan, men fix som jag är lagade jag den. Sen så upptäckte jag att i ena örat satt bara den där grejen på örhänget som man sticker igenom örat kvar. Hade gått sönder och jag hade tappat den andra delen =/ i äkta silver med... Suck. Fick vänta typ 5 timmar ellerngt på den sista lektionen, vilken jag hade tänkt strunta i, men missade det tidiga tåget med typ 5 minuter. Nästa gick 14.30, men ska man vänta så länge så kan man ju lika gärna stanna kvar då. Haft huvudvärk mer eller mindre hela dagen med, och glömde vattenflaskan hemma imorse. Köpte en cola sen, men var ju många timmar senare.


Lektionen började iaf 15.00. Jag gjorde ett snabbt test eftersom jag inte varit där på många veckor nu och så. Sen fick vi tydligen sluta =/ Hade jag vetat det hade jag skyndat mig så jag hann med halv 4-tåget, men det missade jag ju givetvis med 2 minuter. Sånt blir man ju så sjukt irriterad på! Så jag fick vänta ända till halv 5. Är i Herrljunga om en halvtimme ungefär.


Och som grädde på moset dog det mobila bredbandet, så jag sitter och skriver i Word nu och hoppas det ska "återuppstå", men väntat på det i 20 minuter nu, så lär väl inte bli så. Får la starta om datorn dådå =/ INTE min dag idag. Hoppas din dag varit bättre?


xoxo

Nicolsan


Kommentarer
Postat av: Monkey

nawww min stackars älskling honey...synd om dig nä inte vart min dag direkt helle massa gringa gubbar på jobbet å så usha..miss u

2008-04-10 @ 19:01:05
Postat av: sofia

Usch, stackare :/ Ibland skiter sig verkligen ALLT! Denna dag har vart okej, onödigt att klaga... men denna veckan är hektisk...:/ suck

2008-04-14 @ 18:51:28
Postat av: Oscar

Hatar såna dagar =\

2008-04-22 @ 15:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0