> Trollhättan

I fredags fyllde Emma 25, så i lördags bar det av till Trollhättan =) Hon jobbar ju som DJ på Sand (en nattklubb), så vi var där. Fick tacobuffé, vilket var väldigt gött. Innan vi åkte dit var vi på Kaplan, pratade lite med folket o hämtade Stina som skulle åka med oss. Vi fick låna "mormors" bil o så med. Gick la bra o köra, får man väl säga. Hade fixat en skiva innan vi åkte så vi skulle ha ngt o lyssna på på vägen. I Stora Mellby hämtade vi Ann-Sofie med =P Körde lite förlångt först, men bara till o vända tbx igen.

Hade kul =P Jag skulle ju köra hem med, men hmm... Nä, hehe... Blev inte så, ville inte va nykter. Tråkigt när de flesta andra drack jue. Tog några goda drinkar, bl.a. Barbie ^^ God. Så fick Ingemar köra hem sen, till Kaplan. Så körde jag min bil därifrån o hem till Valhall =)
...Så var en "skådis" där med =) Kompis till Emma. Vi yngre tyckte ju det var kul, hehe. Kändes ju igen =) Han har varit med i Fucking Åmål, såg direkt att det var han =P Den, ni ;P

Så min helg vart lyckad! Eran då?...
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Oscar

Jo den var bra =) Din alkis, heh..
Mormor heter Gunborg förresten, antar att du glömde igen?
Puss

2007-10-24 @ 09:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0