> Studentmössor

Förra veckan provade vi våra studentmössor! Wiee, nu är det inte så hemskt långt kvar. Vi provade o beställde ihop med Fordons-trean. Helt proppfullt med folk därinne i rummet, hehe. Mössorna flög runt, men dom minsta storlekarna 52-53 låg kvar på bordet. Jag tänkte la att eftersom alla andra provexemplar var ute på vift, testar la jag ngn av dom då. Båda passade (!). Där ser man, trodde jag ju knappast. 53:an vart iaf skönast, för den var ju störst ;P Tog den, passade perfekt =) Inte visste jag att jag hade så minimaliskt huvud... Betyder det att min hjärna är mini med då, eller? Hmm... Näh, det tycker jag inte. Jag är ju smart, trots att jag är blond ju! Antar att jag beställde minst i hela rummet, men what the hell, ngn måste la ha dom små storlekarna med!

Beställde med insydd guldtext, typ såhär: "Nicole * Handel". Får hoppas det blev bra nu. Det tror jag nog. Grejjen i mitten (stjärna eller vad det är...) är röd. Färgen som representerar Handel. Fanns även 3 olika mössor att välja mellan: Budget, Lyx eller Diamant. Jag tog diamant, för den hade en snygg krona insydd uppepå. Dessutom var den bekvämare =). Därbak valde jag att ha året, "2008" i guldbokstäver, "initialer" kallades det, så det är inte insytt, utan mer som broscher kan man säga. Snyggt får vi hoppas att det blev iaf!

Dessutom fick vi varsinn "Studenten 2008"-tröja med oss därifrån, från ABC-gruppen. Schysst, tycker jag ;P För övrigt beställde jag ingenting mer än mössan. Fanns ju tjejpaketet, o andra paket o prylar o grejer att beställa o sånt med, men inget jag kände att typ "Åh, den vill jag ha!", så bidde inget. Men jag funderar faktiskt lite nu i efterhand på att man kanske skulle beställt champagne-glaset med inristat "Nicole Student 2008" med... Tror jag vill ha det, faktiskt. Lär ju bli en hel del skålande den stora dagen, o dessutom gör man ju bara det en enda gång i hela sitt liv! Lite fantastiskt nästan. Lär ju LÄTT bli en av de bästa dagarna i hela mitt 18-åriga (19 på studenten) liv. Shit alltså... Ska lilla jag ut i stora vida värlen?... Ojojoj... Vad ska man göra, egentligen? Livet börjar ju typ då ju... Jag har ju iofs nästan lite förmånga drömmar. Vill plugga till bartender på Cypern o jobba där, vill modella, vill sjunga/dansa, vill jobba med djur (framförallt katter), vill... Aa, både det ena o det andra. Vet inte vart jag ska börja... Hm, eller jo, kan ju va bra o börja med att ta studenten! Haha.

Dessutom har man ju blivit erbjuden jobb efter skolans slut... Vid norska gränsen (fast jobbet är i Sverige). Funderar faktiskt starkt på att ta det, även om det bara skulle vara för ett halvår eller ngt. Är ju bra erfarenheter o ännu en grej på meritlistan. Men jag är ju inte 100% säker än. Märker hur det blir, har ju ett tag på mig o fundera... (Detta inlägget som blev "> Helvete" istället, men nu har ni det ;P).

Ha det gött -
Nicolsan


Kommentarer
Postat av: Oscar

Fan vad du skriver blogg när jag ligger å söver då...

2007-10-24 @ 09:49:45
Postat av: Cissi

Inte långt kvar! Världen får fan akta sig för oss sen =P Riktigt impad på att du bara beställde en mössa! Shoppingfreak som du är menar jag =D Hemskt vad mycket du vill göra då. Det är ju bara att välja o vraka för din del =P

2007-10-24 @ 11:43:22
URL: http://Cissianen.webblogg.se
Postat av: Monkey

åhhh vill me prova stundent mössor nuuuu :P

2007-10-24 @ 16:26:49
URL: http://milca.blogg.se
Postat av: MärtaPärta

Gött med jobb! Jag tror jag ska leta jobb som jag kan ha på helgerna, skulle vara jäkligt gött men då kan jag ju inte umgå med er så mycket :( Jippiejay! Studenten :D

2007-10-24 @ 19:22:44
URL: http://maertapaerta.webblogg.se
Postat av: Jimmy

Det är en rolig dag att pröva på dem.. Då längtar man bara mer o mer till "FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN FY FAN VAD VI ÄR BRA" :D

2007-10-24 @ 22:45:58
URL: http://wanko.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0