> Nico Söder

OH MY GOD! Vart ska jag börja? Denna dagen har vart helt fantastisk! Vad mer kan jag säga? Går knappt att beskriva i ord. En valig söndag sitter man många gånger hemma på sitt ass (ibland bakis med), o bara tänker på att det är måndag snart o man ska behöva överleva ännu en vecka i skolan (även kallad helvetet av en hel del). Jag kan ju börja med att tala om att denna söndagen vart precis tvärt om, iaf för mig o Cissi. O vet ni varför?...

...Jo, för att vi har träffat NICO SÖDER, i egen hög person! Det, ni! =P Jag satte mig på tåget från Skövde klockan 10.32, fick ett sms av Cissi där det stod typ "Phu, var väääldigt nära att jag missade bussen där, du. Fast var la en himla tur att jag inte gjorde det, för då hade la du dödat mig, eller =)" Oh yes, att jag hade! Tänk om vi hade missat denna dagen, gumman =P Usha, vill inte ens tänka så. För det var tamejfan lätt bland de bästa söndagarna i mitt liv!

Vi anlände till Nils Ericson-terminalen i Götet, Nordstan, vid 12-tiden. Träffades där och drog oss mot Femman-huset. Vilket drag det var där. Freebandy, så det stod härliga till. Grym sport är det ju, förresten. Nästan så man skulle ta o prova =P Vi spanade runt åt alla håll o kanter efter Söder, o där kom han efter bara några få minuter. Han och Affe gick förbi oss o vi blev helt till oss! Shit, var tvugna o kolla igen, för att säkert bekräfta att det var dom =P Hade ju bara förväntat oss o se Söder eftersom vi inte hört att Affe med var där, men det vart ju bara massa plus!

Vi gick efter o vi fjanta oss som små fjortisar som precis sett Darin. Herregud. Men vi blev ju uppspelta, nervösa, glada, förvånade, överlyckliga, fulla av beundran o allt möjligt på en gång. Positivt kan man ju lätt säga att det var. Stackars dom, när vi stod där o var shåpiga ^^ Haha, om dom nu märkte det. Vågade först inte gå fram o fråga efter autograf, så stod bakom en stor reklampelar-grej som täckte oss båda bra =P Sen när hade stått där tillräckligt länge (för länge) och vi skulle gå fram så var dom borta! Oh no, isklump i magen. "Tänk om vi hade missat dom, o dom dragit hem till Sthlm, eller ngt?". Vi gick flera varv runt hela Freebandy-planen utan att se dom. Våra överglada miner blev till besvikta o arga på oss själva istället. O så kom dom =) ...

...Vi tog våran chans o gick fram, fick autograferna =) Först av Affe, fast Cissis blev prickig för det var inget bra underlag han skrev på. Märkte han så på min använde han min rygg som bord istället =) Så fick jag en kram o tog en bild på oss två (mig o Affe) tsm. Blev bra, fast jag skakade som bara den, så trodde det skulle bli suddigt. Sen så gick vi till Söder, fick autografer, kramar o var superglada. Fick dessutom höra att vi var söta av honom =) Wiee. Cutie =P Glada blev man.

Sen såg vi dom spela. Först en tjeckier som beatboxa, grymt var det! Sheat, att man kan göra så många ljud samtidigt o utan några instrument. Helt fantastiskt. Sen körde Söder o Affe en låt =P Grymt bra! Fast vi tyckte ju att vi stod lite långt bak först, så gick o ställde oss längst fram ist =) Efter det gick vi i lita affärer. Jag köpte två hårband på H&M o Cissi köpte ett. Sen köpte jag ett linne o en såndär kort tröja på Moonson med, grymt snyggt linne! O sen så gick vi till Åhlens o skulle leta upp någon skiva med t.ex Söder. Hann knappt ens leta, förrän dom ropade därutanför i micen att "Söder o Affe från Stoooooochhooolm skulle spela om 5 minuuuteeeer". Vi fick brådis o stack dit. Dom körde två låtar denna gången, vi var glada =P Sen gick vi o käkade på McDonald's. Vi uppfann donkens nya meal, vilka blev Söder Meal (tog Cissi), och Söder o Affe Meal (tog jag) =P hihi. Vi köpte även varsitt dösnyggt Freebandy-hårband. Jag ett svart o Cissi ett vitt. Sen körde dom en sista låt o efter den skulle vi dra till NE-terminalen. Men innan det så vart vi ju bara tvugna o ha varsinn kram till, såklart.

Gick fram till dom o fick varsinn kram, o en puss fick Söder. Herregud, hur ska jag förklara allt detta, hur ska jag kunna beskriva för er som inte var med? Ni missade verkligen ngt! O för att försöka beskriva var det för mig nästan lika mäktigt som när jag såg Evanescence live i somras. Hur det vägdes upp var ju att vi fick kontakt med SSöder och Affe, vilket man ju inte fick med Amy Lee eller någon annan i Evanescence. Där körde dom ju sitt beat o drog. Idag vart det helt annorlunda. De hade man verkligen kontakt med, liksom.

Men jamena, detta går inte att beskriva i ord. Det måste upplevas! Nästa år är dom tillbaka med, jag o Cissi är ju där då, kan vi ju lova! Förresten så kände en av snubbarna som jobbade med Freebandy-grejset igen oss efter ett tag o pratade med oss o sånt =P Vi gick även med i den där Freebandy-"klubben", o kommer få mail från dom med jämna mellanrun hädanefter =)

På tåget hem sen mezzade jag lite med Cissi. Hon ska för övrigt gifta sig med Söder, har hon helt seriöst bestämt =P Haha. Fast hon är ju redan gick med Kurt! Ajaj ;P Lyssnade på mp3n, på Söder såklart =P o sen ringde Oscar o efter det ringde Monkey. Nu är hon inte singel längre ;P Men nu borde jag gå o lägga mig. Bilder lägger jag upp här imorrn, okej? =)

Puss o Kram (Speciellt på Cissi, Söder, Oscar och Affe)
Nicole

Kommentarer
Postat av: Cissi

Aa, shit den här söndan har verkligen inte varit som någon annan söndag i mitt liv! Klart den bästa av dom alla! Haha, jag är fortfarande helt bäng i bollen =P Har ju bara Affe och Söder i huvet! Jaa, jag ska gifta mig med Söder, så är det bara. Jag får väl bli en sån där mono-vad-det-nu-heter... Jag är typ skakis än. Herregud. Aaw shit tösen, det var en himlans tur att jag inte missade bussen! Annars hade jag ju inte kunnat träffa mina två favvo Nico's, eller hur? Den här dagen kommer verkligen vara något att blicka tillbaka på =) Puss på re o TACK för dagen!

2007-10-14 @ 23:05:21
URL: http://Cissianen.webblogg.se
Postat av: Monkey

Singel va e de? ;) puss på dig

2007-10-14 @ 23:12:34
URL: http://monkey.webblogg.se
Postat av: MärtaPärta

Nästa år följer jag lätt med :D

2007-10-15 @ 17:44:27
URL: http://maertapaerta.webblogg.se
Postat av: Söder

Hehe! va gulligt! :)
all denna text för affe och mig!? :)

kul att ni diggade spelningen tjejer!
Ja vi ses väl nästa år om inte tidigare.

Ha det Bäst! / Söder

2007-10-25 @ 01:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0