> Kärlek på hög nivå

Idag, den 4 November 2007, har jag och min underbara Oscar varit tillsammans i exakt 1 helt år. Och fler ska det bli kan jag ju lova. Det känns fortfarande som att flyga i sjunde himlen på massa rosa små mjuka moln. Obeskrivligt helt enkelt. Det kallar iaf jag äkta kärlek på HÖG nivå! Har inte kunnat bli så mycket firande, för Oscar har haft nackspärr och feber, men är på bättringsvägen nu, som tur är. Får skjuta på firandet lite =) Vi var iaf ute o käkade, o nu har vi sett en film och ätit lite lyxig choklad o enda ljuskällan utöver TVn har varit stearinljus, värmeljus, vaniljljus och chokladljus =P Kanonmysigt, tycker jag.

Vill också passa på att tacka Erika och Monica och resten av gänget som var med igår/inatt på halloweenfest, jag hade SKITkul! Bilder kommer laddas upp senare, nu är jag dötrött, o ska snart sova. Sitter och "borstar" tänderna just nu, hihi. Ibland önskar jag att jag var vänsterhänt så man kunde sitta o klicka på musen samtidigt som man borstar tänderna. Jag kan fastna framför datorn med tandborsten i en halvtimme, haha, inte bra ^^ Men som sagt, bilder kommer senare och jag är trött, och imorrn börjar APUn, så ha det gött!

Förresten, supergulligt av Cissi, Märtan och Marion att mezza och säga grattis på våran årsdag =) Ni är för goa som minns det. Ni betyder massor <3

Oscar, min ängel, jag älskar dig otroligt obeskrivligt mycket och vill alltid vara med
dig, jag hoppas att du vet om det. Ett härligt år med dig är gånget, och fler ska
det allt bli!

Kyssar - 
Oscars Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Grattis till ett år Nicole =)

2007-11-04 @ 21:54:44
URL: http://wanko.webblogg.se
Postat av: Oscar

Känner precis likadant..
Älskar dej så sjukt mycket Nicole...
Våra rosa moln ska aldrig ta slut...
Och verkligen gulligt av M&C&M att sms'a och gratta=)
Nu ska jag lägga mej bredvid dig i soffan och gosa. Jag är så "kelig" =P

Och måste bara påpeka att om jag trodde på någon gud så skulle jag tacka honom för att jag åkte till göteborg och träffade Nicole dendär dagen för ett år sen.. Men eftersom jag inte tror på någon gud så får jag väl tacka mej själv istället.
Tack Oscar! Verkligen superbt jobbat!

2007-11-04 @ 22:07:56
Postat av: Monkey

GRATTIS!!! HAR EN SAK JAG MÅSTE BERÄTTA FÖR DIG ;)

2007-11-04 @ 23:23:12
URL: http://milca.blogg.se
Postat av: Anne

GRATTIS NICOLE OCH OSCAR!!! Hoppas ni får massa år tillsammans och att era rosa moln aldrig försvinner

2007-11-05 @ 02:11:16
URL: http://mumintrollet.wordpress.com
Postat av: MärtaPärta

Grattis ännu en gång :) Klart man komemr ihåg det ;P

2007-11-05 @ 07:35:34
URL: http://maertapaerta.webblogg.se
Postat av: Cissi

Ja, jag får väl tacka Oscar för att han hittade dig =) Han tar verkligen fram dina bästa sidor, och så lycklig som du har vart det senaste året har jag aldrig sett dig! Det måste väl säga en del, iom alla år som vi har känt varandra... Om inte det du o Oscar har är äkta kärlek, så vet jag inte vad som är det!!

2007-11-05 @ 12:15:43
URL: http://Cissianen.webblogg.se
Postat av: Amanda

graaaatttis i efterskott honeybunny :D

2007-11-07 @ 16:17:18
Postat av: sofia

GRATTIS!!!!!!! VA UNDERBART FÖR ER!!

2007-11-08 @ 22:01:46
Postat av: Sachita

Glad jag blir för din skull, känner detsamma för min Peter. :D Vi firar 4 år i höst.

2008-02-22 @ 00:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0