> Dennis 30 år

Dags att uppdatera vad jag hittat på i helgen!

I fredags fick jag ett sms av Erika när jag var på SOHO o prakticerade. Stod att hon behövde lite flytthjälp =) Självklart ställer jag upp! Bilen är ju perfekt till det med =) Så vid halv 5 bar det av till Lidköping. Vi möttes upp vid Gina Tricot o kikade lite där. Hon hittade ett par superfina jeans. Och efter det åt vi vid McDonald's. Sen åkte vi o hämtade alla grejjer, shit det var mkt! O vi bar allt själva o packade in i bilen - inte dåligt! Värsta teamet har vi blivit ju =P Så åkte vi till Dennis o skulle fira att han fyllde 30 bast i veckan =) Men kom på att då måste vi dra o handla först. Blev Willys, men fanns inte den nya dusch-cremen Palmolive Cashmere där som vi hade sett på TV-reklamen o ville ha. Så vi gick in på ICA med =) Köpte både det ena o det andra - blev en hel del till slut! När vi skulle gå på toa på ICA så låg det en "snopp" på spolknappen =o UUUSSH! Haha, tog massa papper för att peta bort den så den ramla ner på golvet. O massa papper runt handen sen när man skulle trycka på knappen o spola. Sen kom Erika på att det var ju Marsipan! Hahaha, hon hittade förpackningen =P Så det var ju inte så farligt, men äckligt ändå =P

Snoppen på spolknappen:        
På mittenbilden garvade jag så mkt så bilden blev suddig, haha!

Sen så åkte vi iaf till Dennis igen. Hade köpt kladdkaka, två sifferljus (En 3:a och en 0:a), och 40 tomtebloss (fanns bara 20-pack), haha. Vi hade tänkt sätta på allt på den lilla kladdkakan, men det fick inte plats. Så vi satte sifferljusen i mitten och 13 stycken tomtebloss runtom ist för 30. Baktanken blev att han fyller år den 13:e ;P Smart, eller hur?

O så skrev vi kortet vi hade köpt och la det på soffbordet o sa till att han skulle stanna det "Du har fått post - läs!" hehe. Så vågade vi inte öppna den superstora Pommacen vi hade köpt så det fick han göra =) Var gött iaf. Fast roligast hade nog vi =P Hade sminkat upp oss o så med, o bytt om. O så hade jag köpt "rosa" ciggisar. Eller aa, förpackningen var rosa - inte ciggaretterna. Dom var rökfria med =S Knepigt. Nästan ingen nikotin i alls o när man blåste ut så kom det inget. Knepigt, dom gillade jag inte. Fast förpackningen är ändå rosa, hihi, det är ju sött.

Sen så åkte vi o hämtade Erikas cykel o så var vi på Shell o skulle pumpa den =P Gick ju inte! Skitsvårt, den passade nog inte. Skrattade som bara den o jag höll på o kissa på mig! Hahaha. Skoj var det iaf. Så hade vi tänkt sätta ögonbindel och binda för händerna på Dennis och slira runt med bilen... Det är ju en Pickup o alltså isf sätta honom därbak, haha. Hade ju inte varit så snällt, men vi gjorde ju inte det heller. O vid Shell var polisen o tankade. Erika kom på att "Åh, vi kan ju muta polisen att komma o hämta honom"...o så tror han att han har gjort något o så släpper dom av honom ngnstans så kommer vi! =) Skitsmart, men polisen åkte, hehe, tur det, kanske? ;P Det måste ju förresten ha sett väldigt knepigt ut från deras synvinkel att två unga blondiner lyfter ut en stor skruttig cykel ut pickupen o försöker pumpa, garvar gärnet o lyfter in cykeln igen. Hade jag varit dom hade jag nästan trott att cukeln var snodd =P hihi.

Sen åkte vi iaf till Erikas nya lägenhet o kikade lite =) En hel 2:a! Kommer bli superfint när hon målat sovrummet rosa o så =P Riktig prinsess-lya. Jag vill med ha rosa hemma! Men O-J är ju inte så sugen på det =P Efter det åkte vi tbx till Dennis igen. Spelade gitarr o så, o så drog jag hem vid typ halv 2-2 på natten. Oscar undrade vart jag höll hus ngnstans, för jag trodde jag skulle komma hem mkt tidigare. Men jag kom ju hem iaf =) O han var vaken.

Sen somnade vi vid 3-tiden och nästa dag är i nästa inlägg ;P
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Cissi

Rosa rum?? Fan va sött ^^

2007-11-19 @ 17:13:43
URL: http://Cissianen.webblogg.se
Postat av: Oscar

Vilken vacker znopp på toan ^^

Och rosa ska vi ju ha på toan iaf =)
Ska nog bli fint, rosa ser fräscht ut..

2007-11-24 @ 00:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0