> Tvättat

Nu har man äntligen tvättat klart - för idag iaf! Fy, kändes ju inget vidare o gå upp för att börja tvätta klockan 7 på morronen när man är ledig, precis. Men nu är man iaf klar, o det är ju gött. Men å andra sidan ska man väl inte klaga nu när man är pigg och uppe, så ska man väl bara ta vara på dagen. Den blir ju längre ju tidigare man går upp =) Känns det som iaf, tycker jag.
image34

Nu ska jag ta o käka lite frukost, tänkte jag. Blir toast med smör, marmelad o ost (onyttigt, onyttigt =P hehe), mumma! Så ska jag nog ta o göra mig en cappuccino med, med lite O'boy nedblandat i pulvret. Blir godast så =) Så ska man skumma mjölk till också, sen är det mmm, absolut!

Ha en bra dag!
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Nej inte skojj att gå upp tidigt på sin lediga dag och tvätta förstår jag med Nicole.. Men låter som du har haft en mysig frukost gumman.. Kramis

2007-08-31 @ 13:50:57
URL: http://wanko.webblogg.se
Postat av: Monkey

hehe va duktig du e gumman =) ja han är en superbra skådis :) va mkt du har skrivit :P ^^ så orkar bara skriva en komentar (A) puss

2007-08-31 @ 17:34:40
URL: http://monkey.webblogg.se
Postat av: Oscar

Lät som en smarrig frukost det =)

2007-09-01 @ 14:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0