> Sommarland

Jaha, nu vart det ett bra tag sen jag bloggade igen. Jag har en viss förmåga att börja skjuta på det o så samlar jag på mig mer o mer o skriva, vilket gör det ännu jobbigare och resulterar i att jag skjuter på det ännu mer =P Haha, lat är man. Nämen nu tänkte jag iaf ta ta i det, "i mina små problem" haha, nää. Men nu har det gått så många dagar att jag har glömt av hälften av vad jag skulle skriva I guess. Let's try!...Så får vi se vad jag får med =)

I söndags (oj, det är ju en hel vecka sen!) så åkte vi (jag o O-J) till mammsen på kvällen för att sova där och därmed slippa åka så långt i streck dagen efter då vi skulle till Ge-Kås! Så i måndags var vi alltså i Ullared. Var roligt, blev en hel del köpt. Bl.a. kläder, kattgrejer (en supersöt tröja till Maxxi o mat o så), lite dvd-filmer, pärmar, kollegieblock till skolan, verktyg till Oscar, hygienprylar, köksredskap, lite inrednings-grejs o drink/shot-mix för mina goooda drinkar =P. Och så köpte faktiskt Oscar 2 par skor med på Sko-Boo "Yeees, äntligen har han fler än 3 par!) Jag vart lycklig, haha. Nästan ännu mer glad än han =)
Bilder:


                             Mina kläder            O-J's  kläder         Lekfulla små bebisar hemma

I tisdags så kom Cissi o Martina hem till oss för att stanna några dagar =P Hade skitkul. Åt pizza på Rocco, vilket var gött, men jag orkade inte så mkt, haha... Som vanligt, tyckte Oscar. Han sa att nästa gång får jag ta en halv barnpizza så kaaanske jag orkar äta upp =) haha. Så var vi ute o gick med katterna o fick massa uppmärksamhet, många tycker ju att dom är "sååå söööta", hehe. Det är dom ju =) På kvällen sen bänkade Märtan TVn, för Elfsborg spelade mot Valencia... Jag o Cissi tittade faktiskt också. Elfsborg var verkligen inte i bra form för Valencia sköt mål redan efter 8 minuter. Sen så vann ju Valencia då med.

Nästa morgon (onsdag) gick min sötnosiga O-J upp strax innan 5 för att börja jobba vid 5 så han kunde följa med till Sommarland! Wiee, det var kul =P Tyvärr inte så jättebra väder som vi hade önskat, men blev en hel del åkande o badande (Okej, jag badade inte så hemskt mkt, det var ju kallt!), men dom andra badade o åkte Fritt Fall o grejer =) Såg skojsigt ut, nästa år åker vi dit tidigare o är där en heldag när det är fint väder! Så det ser vi fram emot då, givetvis. För övrigt saknar jag Cissi o Martina massa redan... (o Marion med såklart!)... Kommer inte träffa dom förrän på ett bra tag nu när vi inte går i samma skola längre =/ Fan förresten, att jag bytte skola nuu av alla gånger. Det är ju nu alla roliga börjar där med. Amanda kom in på fordon o kommer alltså gå på MG o Madde har börjat Komvux där med. Tråkigt för mig men kul för dom =) Grattis för att ni kom in, tjejorna mina <3

På torsdagen åkte bejbsen hem till Kinna igen. Blev helt tomt i lägenheten, tycker jag... Roligare när det är liv o rörelse =) O så glömde Cissianen sin mobil med, klaaaant =D haha. Fast gjorde ju ingenting, för på fredagen (igår) åkte jag till Kinna för o hämta ut mitt körkort. Var bäst o passa på när det var öppet på posten o jag hade tid, för blir svårt o hinna med sen när skolan börjat. Stannade bara i Kinna i en halvtimme innan det var tags för hemresa igen. Onödigt det känndes att åka hela vägen dit, stanna i en halvtimme o sen åka hem igen. Men var tvungen då jag inte hade lust att åka 4,5 timme hem. Den resan jag tog var "bara" 3 timmar o en kvart, tror jag. Men men, nu har man det riktiga körkortet iaf. Blev förresten nöjd med bilden, fast är så blond så jag smälter in i bakgrunden, haha =).

Idag är det lördag, och vad händer då? Vi gick upp vid 7 imorse för att tvätta. Tajt med tvättider nu innan skolorna börjar, så man får ta vad som finns. O jaa, nu bloggar jag =). Mammsen o company skulle till Sommarland idag, så dom kommer nog förbi på en fika ellerngt sen innan de åker hem. Ska bli kul, för har inte träffat dom sen i söndags. O lär ju dröja innan man träffar dom igen också, med tanke på att skolan börjar o så. Kommer va saknade!

Uppdaterar kanske sen ikväll med, då. Märker vi =)
Puss o Kram, tavelram.

Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Nicole du skriver väldigt intressant, man får en jätte bra bild på vad du och Oscar mfl har gjort :). Fina kläder som sagt ni har köpt.. Ha en forstatt bra dag kramar

2007-08-18 @ 11:38:07
URL: http://wanko.webblogg.se
Postat av: Monica

Shopoholic ;P

2007-08-18 @ 11:42:39
URL: http://monkey.webblogg.se
Postat av: Martina

Saknar er med!! Det kommer vara väldans tomt utan dig i skolan :( Jaa, nästa år får vi åka dit när det är fint väder :P O då kan jag, förhoppningsvis, köra ;D

2007-08-19 @ 10:42:54
URL: http://maertapaerta.weblogg.se
Postat av: Oscar

Jag älskar Gekås ^^
Så jävla bra grejer man kan hitta där superbilligt.
Blev nöjd med kläderna å skorna. Och blev verkligen nöjd med alla verktygen också =). Funkade kanon.
Sommarland var kul fast det var kallt, Frifall var skitskön. Å det var superskoj när vi åkte Go-karts =)
Men nästa år ska fan bli bättre än nånsin =D

2007-08-20 @ 10:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0