> Lustjakt

Igår vart det ju då Lustjakt hemma hos Aliza =) Var jättekul, tycker jag. Blev många pers, faktiskt. Var ca 15 stycken. Och hon som kom och visade grejerna o jobbade för Lustjakt var väldigt bra o kul o höra på, tycker jag =). (O för er som inte vet vad Lustjakt är, så är det som sminkparty, fast med sexgrejer ist =P MKT roligare än smink/plast-party! haha).
Länk: www.lustjakt.se


Hela soffbordet fullt med massa roliga prylar.

För mig blev det så mkt att ta in på en gång. All info om grejjerna, alla nya människor osv. osv. så jag visste inte alls vad jag ville beställa. Så vart jag tyvärr inte helt förberedd heller. Så jag väntade med att beställa. Så nu ska jag snart kika in på hemsidan o handla lite där =P

Den 11 januari är det Lustjakt hos Aliza igen (Wiee!). Då ska jag vara mer förberedd och handla =P Massa! haha.
För övrigt så fick vi se massa grejjer. Känna o klämma på dom osv =P Skitkul. Kan man ju liksom inte göra om man beställer på nätet. Där är det ju bara bilder.

Ser fram emot nästa massa =) Nu får det ta o bli januari snabbt, tycker jag.

"Grammatikundervisning som det borde vara:
1. Substantiv är ord man sätter "fan" eller "jävel" efter. T.ex:  klockfan, gubbjävel, hammarjävel osv.
2. Adjektiv är ord du sätter "skit" före, t.ex: skitbra, skitsnygg, skitgod osv .
3. Verb är ord du sätter "utav helvete" efter. T.ex: Drack utav helvete, dansade utav helvete, körde utav helvete osv.
På det här sättet är det skitlätt för ungjävlarna att lära sig utav helvete."
 - Fjantigt, men lite kul ändå.

Puss o Kram, Lustjakts-span!
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: alexandra

det va verkligen skit kul tyckte jag..o hon annakarin va ju hur trevlig som helst ^^ :D snart drar de igång igen..ska jag se på kläder som jag o niclas ska leka me ^^ *Asg* :P

2007-08-27 @ 21:15:07
URL: http://aliza.webblogg.se
Postat av: jimmy

Ja det var nog roligt förstår jag det Nicole!! :D

2007-08-28 @ 02:00:30
URL: http://wanko.webblogg.se
Postat av: Cissi

Haha, kan tänka mig att du tyckte att det var roligt, sååå du ;)... Skön grammatik, haha tänk om Terje skulle lärt oss sånt istället=P

2007-08-28 @ 16:25:56
URL: http://cissianen.webblogg.se
Postat av: Oscar

Ja, så tycker jag man ska få bli lärd i skolan.
Och kunde tänka mej att du skulle ha kul där. =)

2007-09-01 @ 14:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0