> Grattis

Idag fyller Monkey 19 år!

Grattis på dig, gumman. Du får ha en kanonbra dag, tjejen så firar vi dig på lördag. Så alla som vill o kan, kom o fira Monica hemma hos oss på lördag kväll så går vi ut till Olins sen =) Ska bli kanonroligt och hennes dejt Tommy får ju allt ta o pallra sig hit också. Nu är det ju faktiskt födelsedagen vi snackar här liksom. Man fyller ju faktiskt bara år en gång om året, aight? Hehe.

Monkey som ängel (Gjord av mig)

För övrigt så vaknade jag ganska nyss, vid 8 eller ngt, för älskling gick till jobbet o jag kunde inte somna om... Blev ju tomt i sängen =P
Solsken ute idag med. Så underbart, det uppskattas enormt från min sida. Ska nog gå ut o röra på mig en sväng sen tror jag. Måste handla med, ekar i kylen snart.

Förresten, jag fick en rolig länk igår: http://www.environstudios.com/quiz/kvinnlighet.php
Mitt resultat: Din poäng: 317
Det är sådana som du som sätter definitionen för vad som är kvinnligt och inte. Du är ett praktexempel av kvinnlighet. Sträck på dig och var glad!

Totalt har 95123 personer tagit testet. Den genomsnittliga kvinnlighetspoängen bland alla dessa är: 188.486317715

Men jag uppdaterar sen ikväll med skulle jag tro.
Puss o Kram, skumbanan.

Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Hejsan Nicole, jasså jo de kan bli svårt att somna om iaf någon lämnar den ^^. Hoppas de blir en del på festen nu på lördag. Jag fick 270 poäng jösses :S hehe

2007-08-06 @ 10:31:43
Postat av: Monica

Tack så jätte mkt bejbi =) Pussar på dig älskar dig <3

2007-08-06 @ 12:34:35
URL: http://monkey.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0