> Ghost

Idag har jag o Oggisen vart inne i stan o grejjer =P Han har varit ledig från jobbet, så vi passade på att fixa lite ärenden. Var på Nordea först, sen åkte vi till Jula-huset. Var inne på Jysk o kollade på en soffa, men vart inte helt nöjda, så blir inte den. Måste ju ha en soffa nu snart, den vi har nu är ju så liten. En röd Klippan-soffa från IKEA. Vi ska iaf ha en röd divan-soffa har vi bestämt. Sen ska man ju hitta en bra med... Men det hittar vi väl så småningom hoppas jag.

På Jysk köpte vi iaf nytt sängöverkast med 2 prydnadskuddar till. Blev väldigt nöjd faktiskt =) Har ju bestämt oss för att det ska va rött därinne, så passade inte alls bra med det gamla, blåa vi hade. Sen så gick vi iaf till Jula med. Köpte nytt dammsugarmunstycke, smärjelduk (tror det hette så?), en bensindunk (bra o ha i bilen, kan ju komma nödfall. Haha, nämen ändå, hade ingen) och så köpte vi 2 filmer. Sen gick vi till Ica o handlade lite mat också, och efter det åkte vi till Kaplan för att lämna ett brev till Tina. Dom var tyvärr inte hemma, så lämnade det där. Sen åkte vi till Ingrid (Oscars härliga moster) och hämtade superfina kattmatskålar hon hade köpt, som vi skulle få =) Så snäll är hon. Så blev det dags att åka hem!

Hemma så gjorde jag pizza =P Mumma. Blev kanongött, nästan som från pizzerian, fast fyrkantiga! Hehe. En Hawaii till mig o en "...hmm...vad ska vi döpa den till?..." till O-J. Det var iaf tomatsås, tonfisk, ananas, curry o ost på hans =) ...Min behöver man väl inte säga var det vart på, för alla vet väl vad en Hawaii innehåller, eller? (Tomatsås, skinka, ost o ananas).


                                           Pizzorna i ugnen     Kattmatskålarna

När pizzorna var klara åt vi ju givetvis dom, och när vi gjorde det så passade vi samtidigt på att se en av filmerna som vi köpte på Jula. Vi såg Ghost. Kanonbra var den faktiskt. Trots att den gjordes 1990! Hemskt vad jag är inne på 90-talet nu då =P hehe. Men det var ju en bra period, ju. Men den filmen är definitivt sevärd, tycker jag. Några superkända skådisar som är med i den, är: Whoopi Goldberg, Demi Moore och Patrick Swayze.

image20

Måste bara påpeka att Märta-Pärtans bil har namnsdag idag =) Haha, för vi har döpt honom till Bernt! Intressant fakta, jag vet ;P
Nu börjar jag bli väldigt trött o ska nog snart sova, faktiskt. Ta ett glas O'boy först, bara.
Pussisar o kramisar -

Nicole

Kommentarer
Postat av: Monica

åhh divan soffor e så snygga:D me
want! ;)

2007-08-20 @ 22:15:14
URL: http://monkey.webblogg.se
Postat av: Jimmy

Så ni har också varit ute och ränt på stan Nicole. Vad roligt att ni hittade lite saker iaf. Jasså har du egen bil nu? bilder? Ja kan du också göra egna pizzor farsan gör skit goda :) precis som din på bilden. Intressant dag ni har haft. Jag ska uppdatera min strax. kramis

2007-08-20 @ 22:38:20
URL: http://wanko.webblogg.se
Postat av: Oscar

Pizzan var jätte god, och filmen var fortfarande bra tycker jag, möjligen sämre grafiskt vad jag minns den med =)
Och överkastet & kuddarna var kanonsnygga tycker jag =)

2007-08-22 @ 15:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0