> Foreigner - I wanna know what love is



Mycket fin låt från 80-talet. Oj, vad jag går bakåt i tiden nu då. Först 90-talet o nu 80-talet. Men den här låten är verkligen en odödlig klassiker. Har älskat den sen jag hörde den som väldigt, väldigt liten. Denna versionen är helt klart bäst. Finns ju nyversioner, men inget slår originalet, alltså.
Lyssna, blunda och njut!... "I wanna know what love is..." Det vet jag redan. O-J, min lycka och stora kärlek. Jag gillar om dig. Enormt mycket dessutom. Ta vara på det.

Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Ja härligt med klassiker Nicole ! :D krams

2007-08-21 @ 12:49:22
URL: http://wanko.webblog.se
Postat av: Monica

Den e så fin den låten Kiss kiss to you <3

2007-08-21 @ 19:14:52
URL: http://monkey.webblogg.se
Postat av: Oscar

Jag gillar om dej med =)
Just nu är du i lidköping och jag saknar dej massor...

2007-08-22 @ 15:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0