> LA ink

För att berätta vad tidigare inlägget; "Excited" handlade om så var det jag som var o kikade på ny bostad, men det bidde inget med den anyway. Valde bort den. Så är inte speciellt excited längre. Well well, sånt är livet. jag kikar vidare...

Nu ligger jag o lyssnar på musik hemma hos Honey och Big Brother. Ska strax se på LA ink hade jag tänkt. Det börjar på Discovery Channel om 5 minuter. Blir lugn o softisch kväll idag.

Imorrn är det andra bullar som gäller. Fina kläder och skor är framtagna för morgondagen till och med =) Ska på dejt med Älsklingen. Det är ju trots allt alla hjärtans dag imorgon.

Och idag är det fredagen den 13:e sa Big Brother. Hade jag inte en aning om =P Haha.

Jobbat hela dagen idag. Stressigt stressigt. Alla handlar ju på fredagar! Gosh. Njöt iaf som bara den på lunchen. Tog en liten promenix i solen. Jobbade över ca 20 minuter idag dessutom. Skyndade iväg till affären och "storhandlade". (Vanliga människor skulle nog inte kalla det att storhandla, men jag äter inte så mkt så för mig vart det mkt^^). Åkte därifrån i godan ro (trodde jag iaf), men påväg hem kom jag på att jag glömt köpa snus till grabbarna härhemma så fick vända tbx igen. Åkte sedan och tankade o därefter hem. Var hemma o grejade lite, sen bar det av hem till Bad-Boysen.

Nu börjar det!
Ha det fint.

xoxo
Nicolsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0