> Excited

Nu är jag lite excited. Ska bli skoj idag. Riktigt förväntansfull är jag faktiskt. Kan bli en big change för mig på flera sätt. Om jag har tur och är rätt person, vill säga (vilket jag hoppas). Har isådana fall mycket framför mig, men mår förhoppningsvis något bättre. Hemlis vad det handlar om änsålänge, men innan fredag ska jag förhoppningsvis veta.

Vaknade av att Mami ringde o frågade om jag ville hänga på till badhuset. Orkade dock inte, behövde sova mer i- och med att jag inte somnade förrän ca halv 6 imorse. Kunde dessvärre inte somna om sen. Skrev ett mail och råkade väcka Älskling av mitt knappande på tagentbordet. Gick ner och rökte och gjorde lite kaffe. Mumma.

Ska snart hoppa in i duschen och göra oss klara för dagens "äventyr". Jag vill, jag vill, jag vill. Änsålänge iaf.

Haha, älskling är knäpp. Han är då fan en jävel på att få mig att skratta. Detsamma gäller Big Brother. Vad vore livet utan dem?^^

Vad ska ni hitta på idag då? (Vafan, man ser inte vart man är i texten =S Finns ingen markör. Eller så är den vit. Jobbigt jobbigt. Dagens I-lands problem?^^ ...Oj, nu kom den tillbaka igen. Dagens "I-lands problem" är inget problem längre).

xoxo
Nicolsan

 

Kommentarer
Postat av: amanda

uppdatera oftare baby!<3

2009-02-12 @ 21:10:20
URL: http://aaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0