> Air Condition?

Något av det jobbigaste som finns är nog fan att bli total-ignorerad. Behandlad som luft. I'm fucking Air Condition. Fy helvete vad det tar på krafterna och gör ont inombords. Åh... Allt är fucked up och jag behöver support. Din support. Sägs att jag inte förtjänar den. Jävla ***** ... Jag vill åka hem, men jag orkar inte. Kanske är det värt att samla ihop de få stackars små krafterna jag har och pallra mig hem ändå? Hem till min älskade lya som inte har ett spår av Internet. Telia är bajs.

Fuck you.

xoxo
Nicolsan


> Död eller levande?

Jag har en fråga;
Om du fick träffa vem du ville, död eller levande, vem hade det då varit?

Mitt svar kommer inom några dagar.

xoxo
Nicolsan

> Bruten lilltå?

Varit en lugn dag med Älskling och Big Brother idag. Eller lugn och lugn, vi tre är väl aldrig lugna i varandras sällskap direkt^^ ...Nä, inte riktigt, kanske. Jag o Baybe var nere i köket och tog en cigg och började "mucka" med varandra (på skoj, givetvis). Jag skulle springa efter honom upp för trappan, men råkade slå i min stackars vänster-lilltå innan jag hann så långt. Nu är den kanske(?) bruten. Gör åt helvete röv-ont (sorry språket, men finner inte ord för smärtan, haha). Jag kan inte gå i trappor som en normal människa, och inte heller springa. Försöker stödja mig på insidan av fossingen, så balansen blir inge bra den heller. Och jag som ska jobba imorgon, damn. Jobbigt jobbigt, men jag får väl härda ut, har inte så mkt val.

Får helt enkelt hoppas att den är bättre imorgon. För att tala om ngt annat så måste jag bara påpeka att jag blir väldigt glad av det fina vädret =) Underbart med lite sol. Man blir piggare och gladare i hela kroppen. I like. Vad har ni hittat på för skoj denna lediga måndag, då?

xoxo
Nicolsan


> Alla våra laster

Nästan 3 veckor sen jag uppdaterade nu. Sorry för det, men på tisdag går mitt bredband igång hemma i nya lägenheten, så från dess ska jag minsann skärpa mig. Dessutom är det så att efter en lång arbetsdag så är jag många gånger ap-trött och har dåligt med inspiration... Hade jag däremot fått blogga så fort det ploppade upp ngt i huvudet när jag jobbade så hade jag minsann kunnat klämma in en hel del inlägg varje dag. Tänk så mkt man går och funderar över då, som jag gärna hade skrivit om. Men att blogga under jobbtid fungerar inte och när jag väl kommer hem så är det jag tänkte skriva om som bortblåst. Tråkigt, tycker. jag. Men men, that's life.

             
Vad jag tänkte dra upp i dagens (nattens) inlägg är människors "laster". Det är nämligen så att det var en kund som kom in precis vid stängningstid på jobbet och skulle köpa snus. Han sa till mig att "jaa, det är ju inge bra att snusa, men alla har vi väl våra laster". Jag började fundera och jag tror minsann att han har rätt. Mina egna laster är väl isådana fall cigg och Coca Cola light. Love it, men inget av det är ju nyttigt om man säger så. Kan man ha nyttiga laster? Jaa, det måste man väl kunna. Mandi till exempel är ju helt galen i apelsiner. Aldrig mött på människa som kan proppa i sig så många apelsiner. Det är ju nyttigt. Dock är hon ju beroende av cigg, precis som jag. Choklad är väl än av mina lättare laster med. Det går lite i perioder. Choklad-ätandet, alltså.

Så, för nyfikenhetens skull: Vilka är era laster? Om ni har några, vill säga...

xoxo
Nicolsan