> Nice sommarhelg

Underbart har det varit med helg måste jag säga. Otroligt nice sommarhelg dessutom. Värmebölja, typ.

I fredags efter jobbet körde jag Big Brother in till stan för han skulle iväg i helgen. Åkte sedan hem till älskling och umgicks med honom samt A och J. Mycket trevligt med kaffe och prat ute i solen.

Igår kom Mackan hit och är fortfarande här. Han stannar tills imorgon. Vi har nördat oss litegrann vid datorerna. (Spelat Far Cry 2, CZ, Silent Hill och Cabal bl.a.). Har dessutom varit ute två dagar i rad i denna otroliga hetta och kastat frisbee. Idag var det lite folk här för vi "firade" mors dag. Bidde tårta och kaffe. Mumma.

Nu på kvällen har vi smuttat lite whiskey, spelat lite mera dator och kom nyss in efter en liten promenix. Fortfarande skönt ute trots att klockan är strax efter 11. Inte illa pinkat!

Imorrn ska det tydligen vara lika underbart väder och då ska jag jobba. Efter jobbet ska jag hit och förmopdligen åker jag och Honey hem till mig och sussar eftersom jag är ledig på tisdag. Yeey, får hoppas det är underbart väder då med.

Big Brother har ännu inte annlänt, men han bör väl vara här närsomhelst. jag hade egentligen i planerna att åka hem idag, men lättövertalad som jag är så stannade jag. Okej, whiskeyn lockade väl lite med, och jag kan ju inte köra när jag druckit. (Okej, smuttade kanske 4 minipyttesmå klunkar, men what the hell. Stannar anyway)^^

Bör väl vara läggdags för mig snart, ska upp tidigt imorgon. Men ni får ha det så bra!

xoxo
Nicolsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0