> Hunnit med mycket

Ojojoj, hunnit med mycket idag änsålänge. Sovmorgon och börjar inte jobba förrän vid 14-tiden. Jag gick dock upp vid 7(!). Ganska otroligt för att vara mig, right? Speciellt med tanke på att jag fortfarande var vaken vid 4-tiden). Mm, jomen så är det när man inte lyckas få tvättid och tvättkorgen redan svämmat över. Pallrade mig dock inte iväg till tvättstugan förrän vid 8. Det tar ju en liten stund att vakna till. Körde igång med tvätten (tiden var 7-12) och medan två maskiner var igång var jag och handlade på ICA. I-och med att det är precis efter löning så fick jag ju handla en del som jag inte kunnat handla i slutet av månaden. Hela kalaset gick nästan på 400. Dyrt att äta och hålla sig ren minsann. Blev mestadels mat inhandlat, men även lite schampoo och sådant.

Nu har jag tvättat klart, diskat och precis ätit lite mat. Hann till- och med spela lite Cabal^^. Ska gå en promenad till bilen (som står ända borta vid högskolan) strax. Ställde den där då det är betydligt billigare än att stå hemma. Sen så bär det av till jobbet och så är jag inte hemma förrän ikväll.

Vad har ni för planer för dagen då?

xoxo
Nicolsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0