> Min nya lägenhet

I onsdag sussade jag hos Mami o company. Käkade mat, såg på "Rent hus" och satt o tjötade. Myspys. Jobbade hela torsdag för att sedan åka hem o käka lite med grabbarna. Var "Grandiosa Mexicana X-tra allt" som stod på menyn. Var kryddigt (finns ju en anledning till att den heter just Mexicana), men gott.

Efter det var det en privat lägenhetsvisning bara för mig som stod på schemat. Ingen annan som fått möjligheten att hyra den, för tjejen som hyr ut den hade bara hört av sig till mig. (Ja, kan ju berätta det med att jag lade in en annons i stil med "lägenhet sökes" på Blocket där jag skrev lite om mig själv och minimiytan och maxhyran på lägenheten jag vill ha, och jag har fått många svar). Älskling följde med mig och tittade på den för övrigt.

...Är ni nyfikna på hur den var och om jag ska ha den nu?...

Den var underbar! Sjukt fin. Riktigt prinsess-sovrum hade den med. Del ligger på ca 46kvm och är en 1,5a. Det finns soltak för alla hyresgäster där man ser ut över halva stan och den ligger på en av de mest centrala gatorna i hela stan. Weii, I'm a happy person! Och nästa månad blir den min! Min, min, min... Nu känner jag mig fett peppad att göra mig av med så mkt saker som möjligt och sedan flytta ut helt från min gamla lägenhet.

Det var ett par som ville komma och titta på lägenheten, förhoppningsvis redan idag. Inte lagt upp några bilder på den i bloggen, men ska ju ändå ta bilder när jag lägger upp en annons, så då kan jag ju visa dem här med, aight? Blir nog bravo ska ni se. Får hoppas de vill hyra den så snart som möjligt med, så jag slipper betala två månader till av uppsägningstiden.

Nu ska jagn snart ta min morroncigg hade jag tänkt. Efter min redan uppkäkade frukost, vilken bestod av en bit Tarragona och en apelsin. Iiinte nyttigt med choklad, men ack så gott. Apelsin däremot är ju faktiskt desto nyttigare. Drömde om jordgubbar inatt med (på tal om ingenting). Grymt sugen på sol och en frukost ute på altanen bestående av kaffe och jordgubbar. Sanslöst gott. Vad ska ni hitta på idag då?

Jag och grabbarna ska ta en tripp in till stan hade vi tänkt. Big brother ska på möte och under tiden tar väl jag o Baybe en fika eller ngt. Jag vill kika in på H&M med, mascaran börjar tryta. Sen så får vi se om barnen kommer senare idag eller imorgon. Ska bli myspys iaf. Lek och bus, verkligen full rulle^^

xoxo
Nicolsan


Kommentarer
Postat av: amanda

FAN VA GÖTT ÄLSKLING :)

2009-03-20 @ 12:04:03
URL: http://aaohlsson.blogg.se/
Postat av: Märta-Pärta

Grattis :)

2009-03-20 @ 17:42:12
URL: http://maertapaerta.webblogg.se/
Postat av: Marion

Då får man hoppas på en inflyttningsfest då :P pusspuss

2009-03-22 @ 14:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0