> Inet.se

Idag har jag o Baybe beställt lite prylar från Inet.se. Najs bajs^^ Jag beställde ett Plantronics Gamecom 367-headset och två blåa Revoltec-fläktar (en 80mm-fläkt och en 120mm-fläkt), bling bling! Baybe beställde ett nytt Cooler Master Cosmos 1000-chassie (som för övrigt väger nästan 17 kg!). Förhoppningsvis har vi våra nya datordelar på tisdag. Weii, ska bli nice. Mitt gamla headset är ju sönder...

           
(Bilder: www.inet.se)

O nästa vecka får jag ju mitt nya Cooler Master Elite 333-chassie (ynka 6 kg mot Älsklingens 17)^^ ...Ska bli "fetnice med parra", haha. Det ska blingas med blått ljus, minsann. Nästa gång jag har lite money över ngn månad så ska jag införskaffa mig ett nytt bakgrundsbelyst tangentbord med.


"Ursäkta" att jag är en sån nörd, men det är faktiskt roligare när man har en aning om vad det är i en dator. Älskling "the expert" har ju lärt mig en hel del. Vet lite om fläktar, minnen, kylning o processorer o sånt nu. (Notera lite, inte mkt =P).

Mm, så det var vad jag hade råd att unna mig på ett tag. Har ni shoppat ngt skoj på sista tiden då?

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Big Brother

Nu låter du som en riktig Geek! Ska du inte testa slicka på grafikkortet också? Sen kan du dränka ditt nätagg i filmjölk också! Mums fili babba!

2009-03-10 @ 21:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0