> Brustna hjärtans café

Guuud så sjukt trött jag var imorse. Varför just denna morgon? Jag fattar inte att det är möjligt att vara så trött och ändå lyckas hålla sig vaken och jobba. Jag orkade inte ens stänga av alarmet på mobilen själv imorse, utan det fick Big Brother göra (thx ;P). Sa till Älskling att jag skulle behöva sova minst 3-4 timmar till, sen somnade jag om. Hade dock satt mobilen på snooze, så efter 9 minuter ringde den jäveln igen och jag var tvungen att gå upp. Tänkte att mitt mål med den här dagen är att få komma hem o bara sova. Gått runt o gäspat hela dagen (trots att jag druckit 3 koppar kaffe) och bara velat åka hem. Det har nämligen varit jobba för hela slanten idag (as usual).

När jag kom hem till grabbarna så kikade jag på "Design: Simon&Thomas", sen lagade vi mat o såg på liter mera TV o nu sitter jag här. Inte har man gått o lagt sig än inte, åh nej (om det ändå vore så väl). Skrivit med Tildlus på msn en stund (mys) o tänkte nu gå i hennes fotspår och även jag gå och lägga mig o sussa. Måste ju för att orka upp till ännu en 10-timmars arbetsdag.

Så nu ska jag ta och fila gaddarna, ta en sista cigg o sen lägga mig o läsa några sidor i "Bli trött-boken". Det är nämligen så att jag aldrig läser böcker i vanliga fall, men när jag började sussa ensam hemma i lägenheten (då jag även hade elakartade sömnproblem), så sa Big Brother att jag skulle läsa en bok så jag blev trött. Efter att ha testat både det ena och andra för att somna följde jag hans råd och beställde efter en bok på www.AdLibris.com. Boken heter "Brustna hjärtans café" och är skriven av Lolly Winston. Änsålänge är den faktiskt jättebra och att jag beställde från den sidan ångrar jag inte. Det var billigt och man fick själv välja hur snabb frakt man ville ha, och därmed också vad kostnaden för frakten blev. Goodie.

Hur bra den funkade mot mina sömnproblem kan man ju däremot disktutera. Visst blir man trött av att läsa innan man ska sova, men nattuggla som man är blir jag ju inte direkt mer trött än vad jag blir om jag t.ex ligger o kikar film. Men men, nu måste jag faktiskt pallra mig i säng snart. Natti natti!

xoxo
Nicolsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0