> Birthday i förväg

Jobbat idag för att sedan äta middagen ute med gamla goda vänner. Firade min birthday lite i förväg (jag fyller ju på onsdag). Mys som bara den vart det, skrattade och hade det jätteskoj. I present fick jag en Vodka (haha, på onsdag kan jag minsann gå till systemet o inhanmdla dem själv;P), en telefon i form av en klacksko, en kexchoklad och en tianlott. Lotten vart dessutom med vinst, hela tio kronor. Weii! Haha... Blir till att byta in den mot en ny lott ock skrapa fram 250.000 kr på den nya istället ;) Optimist, javisst. Fick även ett jättefint armband av Ewalajnen. Tack, sweetiepie, jättefint var det. Bling bling* ...Och tack alla sötnosar för en supermysig kväll och alla presenterna!

Även fått uthyrt min gamla lägenhet idag, så i helgen blir det flytt. Jobbigt som bara den, men ska bli fett skönt när jag är klar. Najsbajs^^

Btw... Är det pollen ute nu? För jag har fått en herrans massa allergiska reaktioner de senaste dagarna. Fuuucked, I hate it. Satan så jobbigt det är. Blir till att knapra allergitabletter. Usha.

På onsdag är det våffeldagen och då fyller jag 20 år. Till helgen blir det flytt och en tripp till Net On Net för att köpa ett nytt nätagg till min älskling, käraste datorn =P Mycket skoj på kort tid. I like!

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Ewalajnen

Roligt att du tyckte om det gumman! =) hoppas att vi kan ses en annnan dag! puss <3

2009-03-24 @ 09:30:23
Postat av: Märta-Pärta

Hihi, det var roligt. "Två döda fiskar" haha!

2009-03-24 @ 10:50:05
URL: http://maertapaerta.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Var superduper när vi träffades i tisdags =) Får vi allt ta och göra igen, snart och inte om ett halvår eller så =P Pusspuss

2009-03-26 @ 16:43:06
Postat av: CC

Dessa datorer, var jag som skickade förra kommentaren!

2009-03-26 @ 16:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0