> Återigen duktig

Nu har jag återigen varit duktig. Iaf på lägenhets-planet. Vaknade vid typ 10-halv 11 imorse trots att jag och Honey inte kommit i säng förrän klockan 5 imorses. Försökte somna om, men utan resultat så gick upp och gjorde iordning mig. Väckte Älskling vid halv 12 och åkte sedan hem för att pilla i gamla lägenheten.

Fy fan så sjukt mkt toppar jag har. Håller ju på med garderobsrenset och var topparnas tur att bli utrensade idag. Fick bortrensat en full pappkasse, bara. Jag som hade hoppats på två iaf. Men men, får väl rensa där ngn mer gång. Kanske vågar man rensa bort ännu mer då? Hade ju sanslöst mycket iaf. Uscha, det var faktiskt nästan r mkt.. Massa med prislapparna kvar med (alltså aldrig använt), förmodligen som jag köpt då jag hade problem med shoppingen... Har dock varit stark nog och tagit mig ur det helt nu. Duktig är vad jag är.

Håller även på att städa iorning rum för rum och möblera dem snyggt för att sedan fota. Ska lägga upp en egen annons hade jag tänkt. Hyresvärdens vart utan bilder och inte speciellt säljande. Tagit riktigt bra bilder på sovrummet och hallen änsålänge. Imorrn hade jag planerat att fota storarummet och köket med. Får väl se om jag fixar in ngn bild på min walk-in-closet. Ska nog bli bra iaf Får hoppas den blir uthyrd snabbt så jag slipper hela uppsägningstiden.

Nu ska jag o Baybe (många smeknamn han har^^) se på Ergo Proxy. Night suckers =P

xoxo
Nicolsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0