> Hunny-Bunny

Idag gick jag upp vid 8 trots att jag hade sovmorgon. Varför detta? Tvättid 7-12 som förra onsdagen. Tvättade dock bara två maskiner så sov till 8, körde igång tvätten vid 9, hängde den på tork och var klar vid 11. Tänkte att jag skulle vara duktig och dammsuga, vilket jag satte igång med. Dammsugaren har funkat alldeles utmärkt i många år nu med tanke på att den har några år på nacken. Vad tror ni händer? Den blir kanonvarm och bara stendör. "Jaha, tack så hemskt mycket för det!" tänkte ju jag (ironi). Som tur var så hade jag Sussies backup här, så fram med hennes dammsugare o körde klart. Kände mig allt lite duktig.

Jobbade 14-19, fick sedan ett samtal från en halvt panikslagen Älskling som undrade om jag möjligtvis råkade ha hans nya mobil i min väska, "Annars är den BORTA!". Mycket riktigt låg den i min väska, som så mycket annat. Han frågade om inte jag skulle sussa hos honom idag o då passa på o ta med hans mobil. Svaret på det blev dock Nej (gör det imorgon istället). Jag skulle träffa Hunny-Bunny för första gången på mååånga (alldeles för många) månader. Skitmys!


Sony Ericson C905 (Älsklings mobil)

Jag åkte hem till henne o fick se hennes lilla söta lägenhet. Vi tog en kopp thé o sen åkte vi till Max o köpte oss varsin pommes med smält ost. Mumma! Tog med oss maten o åkte till mig. Blev massa prat. Måste ju uppdatera varandra o det var ju ett tag sen om man säger så.

 

Sammanfattat så har jag iaf haft en bra dag. Syrran kom förresten in på jobbet eftersom jag och A (som har eftermiddags/kvälls-passet på onsdagar) så väldigt gärna ville se henne i nnan balen. Damn så sjukt fin hon var. Purrrfekt! Synd jag inte har någon bild på henne nu så ni hade fått se min underbart supersötiga lillasyster. Får hoppas hon laddar upp ngn på bilddagboken imorrn ellerngt.

Nu ska jag nog hoppa in i duschen, sen lägga mig o se på TV.

xoxo
Nicolsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0