> Gosedjur har känslor

Gomorron på er. Blivit lite av en bloggfri helg (tills nu). Ursäktar för detta, men eftersom jag fortfarande inte var frisk i fredags kände jag att jag behövde ta igen mig lite. Förkylningen håller i sig, hostan är fortfarande kvar, men inte så mkt längre (som tur är) och febern (hoppas jag?) är borta. Frös som bara den igår, så måhända jag hade någon grad förmkt i kroppen, men fryser inte nu. Vart sjuk en hel vecka nu med. Usha för det. Frisk och pigg som en nötkärna hade det inte suttit fel att vara!

Nu sitter världens sötaste Älskling och tittar på mig =) Så vacker man kan vara. Big Brother ligger i sängen och skrattar och pratar i sömnen. "Yess!" sade han nyss. Varför har jag ingen aning om. Ngt nice borde det ju vara som han drömmer iaf.

I fredags var jag o älskling helt slut o somnade vid 10-halv 11 ngn gång på kvällen. Vaknade sen vid halv 2 på natten o var nere o rökte lite o så. Gick upp o skulle sova vidare, men somnade inte förrän 7-tiden på morgonen. Hade innan dess haft en kul konversation:

P: Jag fryser om mina fötter...
N: Vill du ha ett täcke till att lägga på dem?
P: Nej, jag har redan två...
N: Ta på dig ett par tofflor då?
P: Jag har inga
N: Men J brukar ju ha dina, eller?
P: Det är inte tofflor, det är mockasiner
N: Tigrarna? Ahha, okej då... Varför tar du inte på dig mockasinerna (tigrarna)?
P: Jag vill inte skada dem genom att stoppa ner tassarna i dem
N: Vadå skada dem? haha
P: Det kanske kommer fotsvett i dem
N: Men det är det ju redan?
P: Men jag vill inte skada dem ännu mer
N: Men man kan ju tvätta dem?
P: Nej =O Då drunknar de ju!
N Hahahaha...

Han är knäpp, min Honey =) Det var iaf väldigt roligt när jag var supertrött. Sen började vi prata om att gosedjur har känslor o lever på nätterna o sånt. Sånt man trodde på när man var liten^^

Igår gjorde vi inte mycket. Var hemma och bara tog det lugnt. Superskönt, faktiskt. Lagade lite god mat, duschade o såg på film. Eller rättare sagt TV-serie. Börjat kolla lite på "Kingdom Hospital" av Stephen King.

Har ni haft en bra helg, för övrigt? Vad har ni hittat på? ...Nu ska jag äta lite frukost.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0