> Strömlöst jobb

Jobbat idag då som sagt. Vart strömlöst på jobbet o hela orten jag jobbar i en hel timme. Sheat så besvärligt allt blev. Fick stå o skrika genom hela butiken vad allt kostade, haha. Helt mörkt vart det dessutom, blev att tända massa värmeljus och leka stenåldern eller ngt i den stilen inne på lagret^^ Iofs fanns det väl inte värmeljus på stenåldern, men ändå. You get the point.

           


Nu ligger Honey o ser på Scrubs (bästa serien? lätt en av de bästa iaf). O jag skriver med lite folk på msn =) Är hos honom o bruur nu. Marcus är också här. Mys. Ska nog joina darlingen nu tror jag. Ha det fint.

xoxo
Nicolsan


Kommentarer
Postat av: Micke

För tillfället tävlar jag ut Spotify, va med och tävla?!



www.tafsa.se

2009-01-05 @ 23:59:44
URL: http://Tafsa.se
Postat av: Micke

Ååh, va roligt att få höra att bloggen är omtyckt! :)

2009-01-06 @ 00:26:28
URL: http://Tafsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0