> Sleep over

Igår bestämde jag o Mandi oss för att ha en liten sleep over hemma hos mig. Asmys var det allt. Såg typ 4 filmer (tror jag?). Såg iaf "The curious case of Benjamin Button" med Brad Pitt. Asbra var den! Såg även "Bedtime stories" med bl.a. Adam Sandler och så såg vi "Saved!". Hmm... kommer inte på om det var ngn mer.


           


Vi (jag) lagade även lite mat, åt lite godis o kikade lite bloggar o sånt. Och så var vi ju i stan. Shoppade lite på H&M. Jag köpte lite smink o hon köpte en fin tröja. Nu börjar min Mandi snart skolan igen o då blir det betydligt mer sleep overs än vad det varit på senaste tiden då hon vart utomlands, haft jullov o sånt.

Imorrn ska jag upp o jobba as usual. Är hos Jonas o Peter nu. De har hittat ett spel som tydligen är skitkul som jag håller på o installera nu. "RYL Deimos" heter det för övrigt. Får väl se om det är så roligt som de säger.

Nu är det färdig-installerat så nu ska jag testa. Ha det fint. Har förresten bestämt mig för att ladda om och faktiskt bli aktivare i bloggen. Har ju vart riktigt dålig på att uppdatera det senaste. Nytt år, ny start. Heja 2009 =P

xoxo
Nicolsan


Kommentarer
Postat av: amanda

jag älskar dig, och du är världsbäst<3

2009-01-04 @ 18:56:36
URL: http://aaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0