> RYL Deimos

Nu har jag testat RYL Deimos. Alltså spelet jag skrev  om i förra inlägget. Det funkade väl. Är säkert skitkul när man väl kommer in i det o det hann jag inte göra. Fattar ju ingenting. Jag är fruktansvärt trög på såntdär. Dessutom jämför jag det med Silkroad o Silkroad är ju utan tvekan bäst. Är väl bara det att man levlar så segt som gör RYL Deimos lite roligare. Där levlar man ju asfort.

Nu sitter jag o käkar gammaldags vanilj-glass. Mums! Amanda, jag älskar dig med och du är utan tvekan världsbäst (du ligger lätt före mig ;P). Tack för en as-mys helg.

Klockan är bara 19:15, men känns som den är mkt mer. Var nästan 13 minusgrader ute. Brrr. O det ska jag upp i o skrapa rutorna på bilen (förmodar jag) o dra till jobbet tidigt imorrn bitti. Lockar väl inte direkt, men måste man så måste man. That's life. Money money.

Trettondagsafton imorrn med. Vad det är har jag dock aldrig fattat. Är det då man ska ha julgransplundring n' stuff, eller? Det betyder iaf att jobbet stänger sina dörrar för kvällen en timme tidigare än vanligt. Gött för mig som är hemma en timme tidigare. I like.

Men nu ska jag nog ta o smaska klart på glassen, sen dricka en kopp kaffe. Mmmumma. Första koppen på två dagar(!). Mami hade ju en teori att mitt ryggont kunde bero på njurarna o då ska man helst byta ut kaffet mot grönt thé. Låter nyttigt som bara den, så jag åkte iväg o köpte mig lite grönt thé med vaniljsmak igår. Var gott, men saknar kaffet som bara den o imorrn är det jobbdag så då blir det väl förmodligen kaffedrickande i vanlig ordning. Mumma, kaffe är minsann mumsigt. Tror knappast att ryggproblemen beror på det, men man kunde ju alltid testa. Har inte haft mindre ont även då jag inte druckit kaffe, tyvärr. Får spader på dessa jäkla problem, alltså. Ligger ju i släkten på både mammas o pappas sida med. Suck, I'm cursed... Bara jag får bukt med dem, för jag vill inte börja få påsar under ögonen o skit p.g.a mina sömnproblem som förmodligen har med ryggen att göra. Höhö, hade ju vart sorgligt att få vid såpass tidig ålder, aight? Ohyes^^

Nä ni, kaffe o glass för min del. Vad gör ni ikväll, för övrigt?

xoxo
Nicolsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0