> Vilka läser?

Blev en mycket mysig dag idag =) Blev bjudna på smörgåstårta, kaffe och kladdkaka med vaniljglass hemma hos Pappsen o company. mycket gottit vill jag lova. Pratade, busade, såg lite på TV, var ute lite o hade det allmänt mys. Älskling fixade även deras dator (proffset himself). Vid 20-tiden åkte dock jag och Honey in till stan. Big Brother stannade kvar ännu en natt. Jag o Baybe köpte kina-mat på Peking (Gott!) och en 2 liters Coca Cola. Åt framför TVn där även tissemissen My ville vara med. Det är ju inte bara vi som älskar kina-mat, utan även Lilla My. Ja, så det har alltså vart en bra dag.

Ja, en bra dag. För omväxlings skull... Det är väl kanske ingen direkt nyhet att jag inte mår "peeerfect", kanske? Hade gärna skrivit ut en hel del, men vet ju inte direkt vilka som läser. Så... Vilka läser, egentligen?

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: amanda

JAG LÄSER, såklart <3

2009-02-01 @ 11:09:21
URL: http://aaohlsson.blogg.se/
Postat av: ida josefin engdahl

Tack , ja vist är det fint namn :D vi har sån tur ;) Hehe! Haft en bra helg? :D

2009-02-01 @ 13:38:19
URL: http://cinderellastoryy.blogg.se/
Postat av: Cissi

Det händer allt att jag kikar in emellan åt med =) Va gött det låter med kladdkaka o glass, blev riktigt sugen på det nu... Kramelikram

2009-02-02 @ 13:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0