> Älska duscha

Var lika underbart som alltid o duscha. ääälska o duscha =) Nu ska jag snart köra hem Marcus, åka till Ica med bror o köpa lite godis (godisgrisen brother är sugen^^), sen ta en tripp hem o mata tissarna. Får se om jag sussar hemma eller hos grabbarna inatt. Det får kvällen avgöra. Det har skönt nog inte varit lika kallt ute idag som på senaste tiden. (Knappt några bilrutor att skrapa, yeey!). Får hoppas jag slipper skrapa rutorna imorrn bitti när man ska jobba med.

Fortfarande inte käkat ngt idag. Kanske dags o gå ner o äta lite? Borde väl göra det. Vill inte bli sådär shaky som jag kan bli när jag inte äter. Det är ju jobbigt. Bara druckit en kopp kaffe idag änsålänge. Not good. Jag får allt ta o skärpa mig, right? Yes.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Moni

hahah de kan man me gilla ja ;)

2009-01-06 @ 16:46:08
URL: http://monkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0