> Allting brast

Wow, vilken dag. Sov alldeles förlänge idag. Massa timmar, så sovit har jag iaf gjort. Har (förmodligen) på grund av mitt dåliga humör jag hade när jag gick och la mig drömt, låt säga: inte bra. Vad jag drömde vill jag dessvärre inte gå in på i bloggen. Blev som tur var väckt och upp-puffad ur sängen av Brother. Jag, han och Älskling åkte in till centrum och tog en fika. Mys.

Åkte sedan hem till dem. Jag och Älskling käkade lite och duschade. Sen åkte vi alla tre in till stan och gick i lite affärer. Jag köpte mig ett par nya byxor på Vero Moda. As-snygga svarta! Vi drack lite kaffe på ett fik och sen gick vi i lite mer affärer. Vi åt middag på McDonald's och åkte sedan hem till mig. Nu är vi återigen hemma hos dem.

Då hände det som jag absolut inte ville skulle hända. Allting brast och jag föll handlöst för alla känslor. Min bubbla jag hade byggt upp gick sönder. Gör fortfarande (just precis nu) allt för att hålla masken och bubblan så hel det bara går. Funkar väl sådär. Jag orkar inte mer. Bägaren har runnit över. Jag är förmodligen inte så stark som jag önskar att jag vore...

Fan. Jag orkar inte. Jag vill inte. Jag kan inte. Vad in i själva helvete ska jag göra? Fy fasen för detta. Ursäkta för detta inlägget.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: mathilda ohlsson

Men honey?!:O vad har hänt? Det är bara att ringa mig om du behöver prata med någon! ring när du vill! Älskar dig<3

2009-01-27 @ 23:30:49
URL: http://mathildao.webblogg.se/
Postat av: amanda

va har hänt gumman? :S Älskar dig, bara ett samtal ifrån <3

2009-01-28 @ 10:15:20
URL: http://aaohlsson.blogg.se/
Postat av: amanda

va har hänt gumman? :S Älskar dig, bara ett samtal ifrån <3

2009-01-28 @ 10:15:29
URL: http://aaohlsson.blogg.se/
Postat av: Monkey

ja vet precis hur det är ja brast med precis för några dagar sen, det är så man är inte alltid så stark som man tror att man är, men tack o lov så ha man sina nära å kära så glöm aldrig det även om vi ej hörs av så mkt längre som vi gj förr....puss <3

2009-01-28 @ 10:32:12
Postat av: Märta-Pärta

Vad är det som har hänt?

2009-01-28 @ 16:22:15
URL: http://maertapaerta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0