> 25:e

Idag är det den 25:e, ja. Betyder att det är precis 2 månader kvar tills jag fyller 20^^ Weii, ska bli skojsigt, tycker jag. Systemet välkomnar mig med öppna armar, haha. Hade visserligen uppskattat det mer för ett halvår/år sedan då jag drack betydligt mer än nu. Lugnat ner mig som bara den med alkoholen faktiskt. Duktig jag är. Fast beror säkert ganska mkt på allt jobbande med. Har ju för det mesta helgerna till att försöka varva ner och ladda batterierna för kommande arbetsvecka. Visst låter det tråkigt? Låter ganska tråkigt i mina öron, måste jag säga. Men sånt är väl livet, förmodar jag. Tråkigt, men sant. Min reality får väl förbli sån tillsvidare. Kommer dock försöka byta upp mig när ekonomin är lite mer stabil och jag har mer ork. Blir piggare såfort våren börjar infinna sig med, kan jag lova. Vinterdepressions-människa som man är. Vår och sol är mer än välkommet!

Varit hemma en stund idag och så. Lagat och ätit lite mat, myst med mina små älsklingar, dammsugit, sorterat tvätt och lagt ut förra årets balklänning på annons då jag inte kommer använda den mer (need the money, dessutom. De är ju inte billiga, precis). Nu är jag hemma hos Honey och Honey 2 igen. Var så deprimerande och tråkigt att vara hemma alldeles själv, så är hellre här. Det är fett tråkigt att bo själv enligt mitt tycke. Imorrn kväll, efter jobbet ska förmodligen jag o Darlingen hem till mig och laga lite god mat, se på film o sussa. Myspys.

Nu ska jag nog ta och rensa lite mer på den externa hårddisken. Samlat på mig alldeles förmkt skräp där de senaste åren. Och så är det ju självklart riktigt gött med lite ordning och reda på den så man hittar vad man söker. Vad har ni hittat på idag då?

xoxo
Nicolsan


Kommentarer
Postat av: Krydda Livet

Kul att du vill vara med i min tävling!! Lycka till :)

2009-01-26 @ 16:41:35
URL: http://kryddalivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0