> Utmanad

Blev utmanad av Madde för ungefär en timme sedan. Utmaningen går ut på att berätta 8 sanningar/vanor/ovanor om sig själv och sedan utmana 8 personer i slutet av inlägget. Skriv ett meddelande i de 8 personernas bloggar, så att de vet om utmaningen.
Jag...

- Ääälskar nya skor (Vem har sagt att man inte kan köpa lycka?)...

- Är beroende av min bil...

- Hatar att diska (Är inte det ngt av det absoult tråkigaste som finns? Hmm, jo)...

- Har besegrat mitt shoppingberoende (Fast älskar fortfarande att shoppa, såklart)...

- Har fortfarande inte växt ifrån kiss- och bajshumor^^...

- Vill gifta mig ngn gång i livet...

- Älskar sol och värme...

- Borde gå och lägga mig nu...


Jag utmanar härmed:

1. Amanda
2. Monkey
3. Paulina
4. Robin
5. Mathilda
6. Jimmy
7. Camilla
8. Felix


xoxo
Nicolsan


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Du får allt skaffa dig en sådan där mini diskmaskin ifrån elgiganten :P.

2009-02-27 @ 23:53:49
Postat av: mathilda ohlsson

Jaha jag trodde alla va tvungna att ha bloggar, men du du får ta att uppdatera mer herregud och jag tycker att jag är seg haha <3

2009-03-03 @ 23:58:30
URL: http://mathildao.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0