> The Grudge 3

I förrgår natt så såg jag o Älskling på The Grudge 3. Precis när vi skulle starta filmen så hör vi alla tre ngn som gormar o har sig utanför (vi hade fönstret öppet). Utanför går en snubbe som är antingen påtänd eller packad som bara den. Vi lät honom gå där o gapa. Gick ner o tog en cigg och såg sen filmen. Den var helt okej tyckte jag, men Baybe blev ganska besviken.


Igår sussade jag över hos mammsen o company. Jobbat o slitit som ett djur måndag, onsdag och idag. Så blir det även imorrn. Fredag fredag = stressigt stressigt. Jag stressar snart sönder mig. Är stressad t.o.m när jag inte behöver vara det. Allt ska gå så fort det bara går. Hopplöst. Får allt ta o skärpa mig.

Nu sitter jag hemma hos Honey o Big Brother o lyssnar på låten (repeat) i blogg-inlägget före detta. Uuunderbar! Nu ska jag nog ta o spela lite Cabal Online tror jag allt. Vad har ni hittat på i veckan?

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Eve

Men usch har de gjort en trea på den urdåliga skiten :O..



Extremt B-skräck mer komedi en skräck tho

2009-02-06 @ 00:15:20
Postat av: Märta-Pärta

Uscha, jag hatar The Grudge, skitläskiga ju! :P

2009-02-06 @ 10:26:34
URL: http://maertapaerta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0