> Måste flytta

Ush... Jag måste verkligen flytta. Tänkt på det ett tag nu, men fått en "kick i arslet" inatt kan man väl säga. Vart ett jävla liv i trappuppgången. Dörrar och dörrkarmar slogs sönder, det kastades saker, brevlådor slogs sönder, det skreks, gapades och bråkades. Fy fan =/ ...Vilka jävla stolpskott det finns. Honey gick ner för att kolla vad fan som försiggick och frågade vad det vart för ett jävla liv de förde. Han som bor i lägenheten under min (den bråkige) bröstade upp sig o försökte se så jävla tuff ut, men vågade då fan inte gå på Baybe.

Efter ca 2 timmar tröttnade vi på deras bråk så vi åkte hem till baybe (klockan halv 1 på natten, lyckat!). Gött som fan att komma därifrån kan man ju säga.

I övrigt vart vår dejt jättemysig. Åt ute på en fin restaurang. Det vart ju när vi kom hem yill mig som mysfaktorn totaldog. Fy fan, de förstörde våran barnfria alone-time. Helvete. Om vi hade bott i USA hade jag fan stämt dem, haha! Förstörd Valentines-day. Inte bra.

kollat lite lägenheter på nätet nu. Ska ringa min hyresvärd imorgon. Ush säger jag bara! Jävla människor det finns... Vaktis (som bor i en av lägenheterna i samma hus som jag) vågar ju tydligen inte säga till bråkstaken. Låser in sig i sin lägehet och låtsas att han inte finns. Mes säger jag bara. Går ju tydligen rykten om att han läser folks post, snor post och går in i folks lägenheter med. Det sistnämnda vet jag är sant för han har vart inne i min lägenhet utan lov. Jävla as. En tjej sa även att hon och hennes (dåvarande) pojkvän som bodde där hade fått besök klockan 9 på morgonen av vaktis som var as-packad =S. Ursäkta men jag har en dålig känsla, är arg, rädd att få oväntat besök i lägenheten (där mina små bebis-tissar just nu befinner sig =/ Fan...) och vill bara flytta nu med en gång. Vill att det ska bli morgon så jag kan ringa hyresvärden.

Vad fan ska jag göra?
Så har jag väl dessa jävla "3 månaders uppsägningstid" på lägenheten med. My life is'nt perfect... Believe me.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Märta-Pärta

2009-02-15 @ 13:24:31
URL: http://maertapaerta.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Ja fy de finns folk till allt.. Men varför måste du flytta för den idioten? Är väl mer han som sk bli vräkt ? Eller är de så att området är lite dåligt me?

2009-02-15 @ 22:53:58
Postat av: Camilla

Uach, det låter asjobbigt med ngn som stör så, skulle jag aldrig orkat! Förstår dig när du känner för att flytta! Hoppas att du hittar en nya lägenhet snart! :) Pusspuss på dig

2009-02-17 @ 11:06:11
URL: http://caaamillaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0