> Lägenheten uppsagd

Nu är min lägenhet uppsagd. Gjorde det igår, så inom 3 månader (uppsägningstiden) kommer jag flytta. Nice nice. Komma ifrån den lilla äckliga pundarhålan.

Hemma hos Mami o company nu efter en heldag på jobbet. Tvättat en maskin tvätt, ätit lite rostade mackor, blivit påhoppad av minisyster som hade så mkt att säga och berätta att hon inte visste vart hon skulle börja. Nu visar hon mig massa (kass) musik, haha!

Jag ska ta o ringa min Babe, röka lite o sen duscha, hade jag tänkt. Vad händer i era liv? Ngt skoj, måntro? Hoppas allt är fint iaf.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är bara bra men jag saknar dig vill att du ska höra av dig snart puspsus<3

2009-02-20 @ 17:24:38
Postat av: Marion

jag som skickade kommentaren utan namn

2009-02-20 @ 17:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0