> Kär i Samsung

Igår vaknade jag o grabbarna vid 2-tiden. Haha, lyckat! (2 på dagen, alltså). Big Brother hade somnat betydligt tidigare än oss så han fick minsann mååånga timmars sömn. Jag o Älskling däremot somnade väl vid halv 6 på morronen ellerngt. Denna natten var vi faktiskt duktiga o la oss en halvtimme tidigare än så(!) Ooo, haha. Typ vid 5 imorse gick vi o la oss. Blev betydligt mindre sömn inatt (imorse) än igår. Vi vaknade vid 11-tiden av att Marcus ringde. Han hade för övrigt beställt hem nya datordelar till sin dator.

Igår var även jag o Big Brother hemma hos mig en stund. Sen åkte vi till ICA Maxi o handlade lite snacks för kvällen. Jag hade kommit på den fiffiga idén att vi skulle dippa grönsaker. Därför inhandlades det morötter, en enorm röd paprika, holiday-dip, tortilla-dip, gräddfil, tacosalsa-dip, lite chips, Coca Cola och juice. Blev mumma! (Okej, kan erkänna att jag syndade o köpte en Marabou mjölkchoklad med, mmm). Kände ju sig liiite nyttigare än vanligt iaf med alla grönsakerna.

Vi såg film igår, lite movienight. O så var vi ute o gick i all snön. Kallt, men mysigt. Idag är vi duktiga och tvättar. Tänkta ta o gå ner med all disken sen med. Man ska ju bara få tummen ur röven. Hällt i oss varsinn kopp kaffe och nu börjar vi allt bli lite småhungriga. Jag åt den sista biten choklad till frulle, sen inte fått i mig ngt mer än den, kaffet o lite nikotin.

Lyssnar på musik o spelar Cabal nu. Jag har gjort en ny gubbe (tjej egentligen för att vara exakt) som jag håller på o levlar upp. Måste bara införskaffa mig lite bättre armor. Ska nog ta en liten tripp hem idag med, tror jag. Hämta TV-kontrollen o så...


...Vi körde ju hit min 40-tums LCD-TV i tisdags (ursäkta den dåliga bilden, tagen med mobilen för över ett år sen). Jag vågar inte ha den hemma med det folket som bor där. Vem vet när de slår in dörren o går in o haffar den? Hmm, vill inte chansa. När jag o Big Brother åkte o hämtade den hemma hos mig så växte allt mina känslor för den, haha. Jag är lite småkär i min lilla (STORA) älskling Samsung. Har nog aldrig i hela mitt liv kört bilden så sakta o försiktigt. Överdrev nästan^^ Men den klarade sig utan en skråma baraför att jag kör så bra. Duktiga jag.

Nu ska vi nog göra lite mer kaffe o kanske ngt litet att äta. Ha det finast.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar den, heh. Fast jag klarar mej bra ändå =)

2009-02-24 @ 13:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0